Gå til innhold

Ikke nok sex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man føler at man ikke får på langt nær nok sex i forholdet.

Hvordan tar man dette opp med partneren?

Anonymous poster hash: c853f...193
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det slutt og går videre.

Anonymous poster hash: 1a510...f1c
  • Liker 1
Skrevet

Du tar enten mer initiativ selv eller forteller at du synes det blir litt lite og foreslår noe dere kan gjøre for å endre på det.

Anonymous poster hash: 83d24...329
  • Liker 2
Skrevet

Du tar enten mer initiativ selv eller forteller at du synes det blir litt lite og foreslår noe dere kan gjøre for å endre på det.

Anonymous poster hash: 83d24...329

Hvis man har forsøkt dette og hun ble fornærmet og bare så snurt ut og syns man har alt for høy sexlyst?

Hva da?

Dessuten kom jeg med forslag og fikk et surt svar mens hun gikk bort, om at hun ikke var pervo..

Nei, jeg kommer ikke til å gjøre det slutt og "gå videre", fordi jeg er gift med damen.

Skrevet (endret)

Hvis man har forsøkt dette og hun ble fornærmet og bare så snurt ut og syns man har alt for høy sexlyst?Hva da?Dessuten kom jeg med forslag og fikk et surt svar mens hun gikk bort, om at hun ikke var pervo.. Nei, jeg kommer ikke til å gjøre det slutt og "gå videre", fordi jeg er gift med damen. Anonymous poster hash: c853f...193

Du slår deg til ro med at hun ikke tenner på deg og at sex ikke er for alle. Eventuelt skaffer deg en elskerinne?

Endret av Maus
Skrevet

Hvis man har forsøkt dette og hun ble fornærmet og bare så snurt ut og syns man har alt for høy sexlyst?

Hva da?

Dessuten kom jeg med forslag og fikk et surt svar mens hun gikk bort, om at hun ikke var pervo..

Nei, jeg kommer ikke til å gjøre det slutt og "gå videre", fordi jeg er gift med damen.

Da får du nok bare godta at nå som hun har fanget deg er hun kun interessert i å være med deg så hun får hjelp/støtte og penger i hverdagen.

Anonymous poster hash: e93db...2cd

Skrevet

Da får du nok bare godta at nå som hun har fanget deg er hun kun interessert i å være med deg så hun får hjelp/støtte og penger i hverdagen.

Og det er derfor du finner en ny.

Anonymous poster hash: 24fbe...5cb

Skrevet

Syns hun at du er god i senga? Kommer hun når dere har sex?

Skrevet

Du slår deg til ro med at hun ikke tenner på deg og at sex ikke er for alle. Eventuelt skaffer deg en elskerinne?

Haha en elskerinne ja.. Hvis vi damer ikke får nok sex i et forhold og mannen ikke har sexlyst så blir vi sett på horer når vi finner oss en elsker. Latterlig tankegang

Anonymous poster hash: 33151...5fe

Skrevet

Haha en elskerinne ja.. Hvis vi damer ikke får nok sex i et forhold og mannen ikke har sexlyst så blir vi sett på horer når vi finner oss en elsker. Latterlig tankegang

Anonymous poster hash: 33151...5fe

Samme som menn blir sett på det, vennen min. Du trenger ikke gå lengre enn til det forumet du allerede er på-.

• Liker 1
Skrevet

Når man føler at man ikke får på langt nær nok sex i forholdet.

Hvordan tar man dette opp med partneren?

Kjære. Jeg syns sexlivet vårt ikke er som før. Er du ikke enig?

Skrevet

Kjære. Jeg syns sexlivet vårt ikke er som før. Er du ikke enig?

Hva hvis man aldri syns det har vært nok sex i forholdet og det egentlig ikke har endret seg noe?

Syns hun at du er god i senga? Kommer hun når dere har sex?

Ja, hun kommer under sex.

Skrevet

Hva hvis man aldri syns det har vært nok sex i forholdet og det egentlig ikke har endret seg noe?

Ja, hun kommer under sex.

Om sexen har vært like mangelfull helt fra starten av, hvorfor har forholdet vart så lenge?
  • Liker 1
Skrevet

Om sexen har vært like mangelfull helt fra starten av, hvorfor har forholdet vart så lenge?

Fordi et forhold faktisk er mere enn inn og ut.

Men hun er veldig vakker og jeg skulle gjerne hatt henne mere.

Skrevet

Hun har aldri vært tiltrukket av deg om dere nesten aldri har hatt sex. Hun ser på deg som en lommebok, og hun vet du betaler fordi hun er vakker. Litt vedlikeholdssex i ny og ne må til for at du ikke skal se etter andre. Det finnes andre vakre damer som gjerne vil ha sex, finn de.

Skrevet

Når MIN sexlyst forsvant, så hadde det sammenheng med følelsene mine for mannen min..

Enkelt og greit.

Jeg tente ikke på ham, og jeg opplevde ikke sexen som noe godt.. det ble ett problem, og en skikkelig klamp rundt foten.

Trenger ikke være slik for din kone da, men det er jo ett varselsignal vil nå jeg si.

Anonymous poster hash: 94817...d1b
Skrevet

Sex er og mer enn inn og ut. Er ikke rart hun ikke vil ha sex om du mener det bare er inn ut.

Gjest Coolaid
Skrevet

Det dummeste man kan gjøre for å få mer sex er å gjøre det på en slik måte at partner opplever dette som krav, mas, eller føler seg utilstrekkelig. Dersom kona di ikke reagere positivt når du tar det opp så legg det bort. Konsentrer deg heller om å gjøre kjekke ting i forholde. Tilby henne massasje, gjør andre ting uten at forventninger om sex er tilstede. Etter hvert vil hun få mer lyst når dere er nærmere hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...