Donnie Darko Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Det er helt sykt mye meter det skrives om sex i media fortiden. En skulle tro at jornalistene besto av en gjeng dritkåte 16-åringer!? Jeg er så møkklei alt sexpratet (Og det sier jo litt siden jeg er mann og såpass ung). Jeg gir så utrolig faen i hvordan sexlivet til [sett inn gruppe] er idag! Hver dag så popper det opp en ny undersøkelse om sex som blir smelt opp med fete bokstaver på forsida! Det er greit at sex selger men det får faen meg være grenser! Postkassa mi renner over av reklame for sexartikler og norgesmagasinet er fult av nakne damer som står modell for sokker!(om vinteren er det votter eller skjerf)!! Det er jo nesten (NESTEN) så en mister lysta totalt! aargh! :evil:
Monstermagnet Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Det er sol og det er sommer, og agurktid. Man fakta er at det selger. Forsider med SEX i store bokstaver selger bedre enn KRIG i store bokstaver.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Man fakta er at det selger. Forsider med SEX i store bokstaver selger bedre enn KRIG i store bokstaver. ...eller utenrikspolitikk med store bokstaver
Melissa Gioberti Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Hvis all sexfokuseringen fører til at menn mister lysten er jo det bra for mange kvinner- slik jeg har forstått situasjonen.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Hvis all sexfokuseringen fører til at menn mister lysten er jo det bra for mange kvinner- slik jeg har forstått situasjonen. Yeah right! 8)
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 Det vil snu, Donnie. Når flere føler at de er blitt foret nok, og føler seg mer enn stappmette, må man finne på noe annet for å selge. Men jeg tror ikke det blir i morgen
Gjest lurven Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 jeg synes det er så teit med alle disse undersøkelsene som liksom forteller om folks sexliv det verste er vel at mange tror det skal være sånn..
Charmina Skrevet 6. august 2004 #8 Skrevet 6. august 2004 Helt enig er drittlei jeg også!Gi oss annet å lese sier jeg!!! Klems Charmina 97 dager til termin
~Viva~ Skrevet 6. august 2004 #9 Skrevet 6. august 2004 Enig med deg Donnie, og jeg tror som Mysan at tiden vil komme når vi alle sammen har fått overdose av dette. Men når det blir har jeg ikke peiling på, oppfatter bare at det er flere og flere som er gått lei av all sexfikseringen.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #10 Skrevet 6. august 2004 Enig med deg, Donnie Det er utrolig uinteressant, og så skaper det et press for mange som ikke behøver være der!
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #11 Skrevet 6. august 2004 Kan du ikke bare hoppe over å lese det da?
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2004 #12 Skrevet 6. august 2004 Å kom igjen hva skal jeg ellers runke til, jeg får ikke lov å være oppe til etter 12 uanz!!!!
Gjest heksa Skrevet 6. august 2004 #13 Skrevet 6. august 2004 det er da kjekt å få ellos katalogen osv der de selger dilldoer.........
Ottine Skrevet 7. august 2004 #14 Skrevet 7. august 2004 Klart man kan la være å lese det - poenget er vel at ettersom media bruker så mye plass på sex, så virker det som om det er så himla viktig for oss å få vite ALT om ALLE ANDRES og VÅR EGEN sex - hele tiden. Jeg er så lei av det! Enig med deg, Donnie
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. august 2004 #16 Skrevet 7. august 2004 Tørke for tiden, DD? Bare fordi du er flink til å svinge høyrehånda, trenger ikke du å se ned på andre! :fy:
nyibyen Skrevet 7. august 2004 #17 Skrevet 7. august 2004 Åhhh, i dag ble jeg så SINT da jeg gikk til jobben tidlig om morgenen. Hadde tenkt å kjøpe meg en kaffe og dagbladet pga lørdagskryssordet. Så så jeg overskriftene i dagladet og VG - intetsigende ting med uthevet SEX i store bokstaver på forsidene, husker ikke engang hva det dreide seg om. Men da mistet jeg lysten på både kaffe og kryssord. Herregud - tror de vi lesere sluker hva som helst, og det er bare å behandle oss som dumme sauer??? :evil: Skal de absolutt skrive om sex så får de iallefall finne på noe interessant som man kan ha nytte av!!!! grrr
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #18 Skrevet 7. august 2004 Jeg er i allefall møkk lei av å høre om sex stuntet på quart festivalen. Stuntet var jo rett og slett patetisk!
Donnie Darko Skrevet 7. august 2004 Forfatter #20 Skrevet 7. august 2004 Ja, Jeg driter i om folk puler seg ihjel i Ibiza.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå