Gå til innhold

Ny ekstern harddisk til meg?


Crazee

Skal eg kjøpa meg ny ekstern 300 GB harddisk?  

  1. 1. Skal eg kjøpa meg ny ekstern 300 GB harddisk?

    • Ja
      9
    • Nei
      3


Anbefalte innlegg

Eg tenkte eg skulle utnytta alle her på det grovaste og lura dykk til å hjelpa meg med å bestemma meg. Vurderer nemleg å skaffa meg ein ekstern harddisk (d'er fullt internt) sidan dei eg har byrjar å bli ganske fulle...

Derfor eit ganske enkelt ja/nei-spørsmål. Eit eventuelt tilleggsspørsmål til dei som måtte svara nei: Vil de spleise på å kjøpe til meg de då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn

Nope! Kjøp deg to 160 GB, er faktisk billigere ;)

Edit: Om det er solstikk vet jeg ikke, men av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at kun internt var aktuelt. Gå for 300 GB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp MP3 speller med bra plass. Ellers er en opprensk i harddisken å anbefalle, alltid noe som kan slettes. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg aldri sett ein MP3-spelar med så mykje plass som eg raskt ville kunna bruka...Opprensking på harddisken må nok til igjen, men det er likevel ganske mykje som ikkje kan slettast, og ville vera heller tungvindt i bruk ved å brenna til CDar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte ja, men du får kjøpe den sjøl :wink:

Enig med Viva.

Hadde jeg hatt USB 2 port på min bærbare PC, hadde jeg gått til anskaffelse av en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Skaff deg en større harddisk eller en i tillegg. (og betal selv :wink: )

Selv har jeg en på 120 GB og det er utrolig mye skit man kan spare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt ser det ut til at eg skal kjøpa meg ein, i følge avstemminga. Og ingen av dei tre som har stemt mot at eg skal kjøpa meg ein, har foreslått at dei skal kjøpa meg ein.

Får lata avstemminga gå ei stund til og sjå korleis det utviklar seg.

For tida har eg to på 80 GB. Hadde planar om at eg skulle sortere og organisere då eg kjøpte nytt sist, men harddisk nr. 2 vart i grunnen raskt fylt opp den òg. Sjølv etter å ha brent nokre titals MP3-CDar og sletta dei frå HD. Og foto og grafikk... Det går jammen fort unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin'C

mange klager på maxtor sin onetouch serie hvis det var det den het. Går ann å kjøpe en harddisk og ett skall med usb tilkobling så har du mulighet til å skifte disk om noen år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

datatap og krasj, tror de fleste er pga mye flytting av hd men jeg tar ingen sjanser...

kan sitere noen:

300gb utgave

http://prisguide.hardware.no/vis_produkt.p...roduct_id=14284

250gb utgave

http://prisguide.hardware.no/vis_produkt.p..._review_id=6313

160gb utgave

http://prisguide.hardware.no/vis_produkt.p..._review_id=9195

Som du ser er noen objektive og andre vil hyle ut at de har gjort et godt kjøp for å overbevise seg selv om at de har gjort det, eller de klager og syter selv om det er dem sin skyld at den ikke funker. Jeg liker uansett maxtor dårlig, har en i pcn og den bråker og tikker... Ta en titt på det western digital har å tilby. Skal du sette en disk i skall tror jeg en samsung er ett godt valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...