Gå til innhold

4- stjerners middag


Jens

Anbefalte innlegg

Syntes det er morsomt å høre når han prater! Nå er ikke jeg ekspert i dialekter men er ganske sikker på at han knoter ganske mye mellom dialekta si og bokmål :P

God blanding mellom sunnmørsdialekt og østlands-tonefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig Ole Ivars krise idag! Han greier knapt handle, finner ikke noe, sysselsetter slle i butikken for å finne både melk og is!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig Ole Ivars krise idag! Han greier knapt handle, finner ikke noe, sysselsetter slle i butikken for å finne både melk og is!

Han skulle ha glutenfri is. :fnise:

Anonymous poster hash: 1e667...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "morsomme" middagen i dag - ikke så morsomt

Nei, den var grusom. Og ærlig talt, wienerpølser, toro sjokoladekake og ferdigglasur og gele med barnebursdagtema? Forferdelig. Man ser at Abu (?) ikke liker det særlig godt. Når man først er med på et sånt program kan man jo gjøre en liten innsats.

Anonymous poster hash: 7f72f...f42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Uff, jeg syns serien har tapt seg de siste årene, jeg husker at jeg brukte å kose meg med programmet når det først startet men nå er det bare kjedelig...

Jeg savner det 4 stjerners reise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skulle ha glutenfri is. :fnise:

Anonymous poster hash: 1e667...ec8

Hva er så gøy med det?

Anonymous poster hash: febd0...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så gøy med det?

Anonymous poster hash: febd0...031

All is er glutenfri

Anonymous poster hash: ce6f2...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All is er glutenfri

Anonymous poster hash: ce6f2...bb4

Da har du ikke lest mye på isene rundt omkring! Et fåtall er glutenfrie!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke lest mye på isene rundt omkring! Et fåtall er glutenfrie!

Nei, det er vel bare is med kjeks som det er gluten i. Laktose derimot... plenty i is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Jannecke Weeden, tror jeg!? Og Abu? Merkelig person..



Anonymous poster hash: 67ea2...5d6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Jannecke Weeden, tror jeg!? Og Abu? Merkelig person..

Anonymous poster hash: 67ea2...5d6

Jeg takler henne ikke lenger etter å ha sett på dette. Æsj meg her og æsj meg der. Alt er ekkelt. Virker altfor hysterisk, og muligens ganske oppmerksomhetssyk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konseptet er jo helt oppbrukt så lenge det ikke er kjendiser igjen som vil være med.

Av de fire som var sist, så visste jeg hvem Ørjan Burøe er, og ser ikke på han som stor kjendis heller utover at han og dama har klippekort i Go' kveld, Norge! sammen med Aune Sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler henne ikke lenger etter å ha sett på dette. Æsj meg her og æsj meg der. Alt er ekkelt. Virker altfor hysterisk, og muligens ganske oppmerksomhetssyk.

JA! Der har vi det. Utrolig selvsentrert og oppmerksomhetssyk. Får mark av slike personer. Likte ho faktisk i starten av "Norges styggeste rom", men nå - æsj ;)

Anonymous poster hash: 67ea2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ikke Jannecke Weeden, tror jeg!? Og Abu? Merkelig person..

Anonymous poster hash: 67ea2...5d6

Klarer ikke å se for meg at Abu er komiker. For en negativ holdning og latskap skinner tvers igjennom han. Ikke har jeg hørt om han før og det lille jeg så av han var ikke imponerende.

Jeg likte ikke Weeden før, men syntes synd i henne nå med sine fobier. Jeg har mine og, men er ikke så åpen om det. Da slipper jeg pes som hun gjorde.

Anonymous poster hash: bf980...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å se for meg at Abu er komiker. For en negativ holdning og latskap skinner tvers igjennom han. Ikke har jeg hørt om han før og det lille jeg så av han var ikke imponerende.

Jeg likte ikke Weeden før, men syntes synd i henne nå med sine fobier. Jeg har mine og, men er ikke så åpen om det. Da slipper jeg pes som hun gjorde.

Anonymous poster hash: bf980...abe

Hva slags fobier hadde hun?

Anonymous poster hash: ad945...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å se for meg at Abu er komiker. For en negativ holdning og latskap skinner tvers igjennom han. Ikke har jeg hørt om han før og det lille jeg så av han var ikke imponerende.

Jeg likte ikke Weeden før, men syntes synd i henne nå med sine fobier. Jeg har mine og, men er ikke så åpen om det. Da slipper jeg pes som hun gjorde.

Anonymous poster hash: bf980...abe

Hva slags fobier hadde hun?

Anonymous poster hash: ad945...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så laaaaaaangdrygt med en episode pr vert. Kan de ikke bare ta alt i en episode slik som på bbc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...