Gå til innhold

Snapchat - B*******


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glad jeg er voksen og ikke har snapchat.

Anonymous poster hash: 322cd...94d

Så man er ikke voksen hvis man har snapchat? Morn du :P

Anonymous poster hash: f39c6...d98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la han til på snap for å se hva det var, men sletta han ganske raskt igjen. Synes hele fyren virka patetisk og desperat. Filme at han putter en tampong i en dame, hva er underholdende med det? Bilde av et rumpehull, to jenter som kliner og klår på hverandre i fylla. Et par damer som rir han, noen pupper. En dame som har fått et egg putta opp i vaginaen og presser det ut.

Synes kanskje typen din virker litt umoden om han synes dette er morsomt, og i alle fall om han "ser opp" til denne fyren. Men sånn ellers så er det ikke noe å bekymre seg for, er ikke lange snuttene man får lagt ut på snapchat uansett.

Anonymous poster hash: bf976...27e

du glømte der han putta en agurk i musa på en full ung jente og der han fikk en rødhåra stygg jente til å tre seg nedpå girstangen i bilen hans.Og den med hu som tissa ute og han tissa henne nedover ryggen :-O sjukt spør du meg.!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 1f407...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man er ikke voksen hvis man har snapchat? Morn du :P

Anonymous poster hash: f39c6...d98

Snap er kommet for å bli,er absolutt ikke bare for unge men for oss som liker ta bilder av masse rart.

Anonymous poster hash: 1f407...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ofte samme jenta da, det er ikke slik at det er ulike jenter hele tiden. Det er regissert ;)



Anonymous poster hash: 3f2c7...ba0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du overreagerer skikkelig.

Anonymous poster hash: 1d81e...df5

Det synes jeg også. Skjønner ikke hvorfor alarmen går.

Jeg følger han selv, og jeg liker det. Det betyr ikke at kjærsten min eller noen mulige fremtidige partnere trenger å bekymre seg for noe.

Og man ser veldig lite til disse jentene, så typen din er "heldig" om han i det hele tatt får sett ansiktet deres. Igjen; skjønner ikke helt hva du er redd for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...