Gjest Winza Skrevet 28. januar 2015 #21 Skrevet 28. januar 2015 Lizard Lick towing? Skikkelig rednecks! "Bobby, Bobby, Bobby, Bobby!" Haha ja tror det er den, Digger hun mørke dama og det at hun kan rive folk ut av bilene sine som en kjempe Husker ikke hva den originale serien heter, ser denne er spin off av en serie jeg ikke har hørt om
Gjest Sunshine23 Skrevet 8. februar 2015 #22 Skrevet 8. februar 2015 Jeg tror ikke alt som skjer i Barhjelpen og mange andre slike serier er ekte akkurat. De legger nok litt ekstra på for å få flere seere, og for at det skal være underholdende. Det er jo ikke uvanlig at de har litt manus i slike serier også. Så på Barhjelpen ganske mye en stund, men ble litt lei av all skrikingen til slutt De hadde GARANTERT ikke kranglet og laget så mye unødvendig drama hvis det ikke var kamera tilstede Så klart overdriver de litt. Alt for å få opp seere tallet.
Gjest The damned Skrevet 8. februar 2015 #23 Skrevet 8. februar 2015 De hadde GARANTERT ikke kranglet og laget så mye unødvendig drama hvis det ikke var kamera tilstede Så klart overdriver de litt. Alt for å få opp seere tallet. Ja, ikke sant Kan bli litt mye til tider synes jeg.
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #24 Skrevet 13. februar 2015 Jeg tror ikke denne serien er skriptet
Gjest Jacklost Skrevet 30. august 2015 #25 Skrevet 30. august 2015 Noen som følger med ofte på denne serien? Jeg har ikke sett den på en stund, jeg tror ikke de viser den like mye på tv lenger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå