Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Noen som bruker å se på denne serien? Ser på en episode nå og jon og eieren klikka helt fulstending på hverandre og brølte og bannet til hverandre, holdt på å knekke sammen av latter
FruHudson Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Hender jeg ser en episode, ja! Ganske morsomt :D Liker at bareiere melder seg på fordi de har lite omsetning, men når John kommer klikker de fordi de ikke vil endre på noen ting 1
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Denne scenen var den mest intense, jon brølte jævla drittsekk og så begynner eieren å kalle ene hjelperen til jon for tjukkas og kaller medarbeiderne hans for barn og amatører. 5 minutter senere er dem perlevenner han og john
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Dette programmet er veldig likt gordon ramsay rydder opp
Drua Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Elsker Barhjelpen, er så festlig å se John klikke i vinkel Barene blir også veldig fine når de pusser opp. Synes ikke Gordon Ramsey er like morsom.
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Elsker Barhjelpen, er så festlig å se John klikke i vinkel Barene blir også veldig fine når de pusser opp. Synes ikke Gordon Ramsey er like morsom. Jeg tror begge to kommer til å få et slag snart visst dem ikke begynner å roe ned skrikinga si i programmene Jeg liker gordon ramsay sitt program bedre egentlig Endret 27. januar 2015 av Big Jim Rennie
Gjest Stringfellow1 Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Denne scenen var den mest intense, jon brølte jævla drittsekk og så begynner eieren å kalle ene hjelperen til jon for tjukkas og kaller medarbeiderne hans for barn og amatører. 5 minutter senere er dem perlevenner han og john Det er sikkert en god del klipping og liming i slike TV-serier. Dessuten er det vel ikke alt som får plass i en slik kort episode.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 40 minutter er jo ikke kort da Sammenlignet med hvor mye de filmer så er et VELDIG kort, jo. Anonymous poster hash: f144c...cb7
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Hvor mye tror du dem filmer? Lurer på om jon og de som er med får betalt for å være på tv? Endret 27. januar 2015 av Big Jim Rennie
Gjest Winza Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Er nok en del manus i denne serien. Hvorfor sier alle dette om disse seriene? Folk påstår også at pantelånerne i detroit og las vegas, lagerkrigen, fikserne og skattejergerne er skripta også Endret 27. januar 2015 av Big Jim Rennie
Gjest Bruce Wayne Skrevet 27. januar 2015 #13 Skrevet 27. januar 2015 Tror du vil like dette programmet her Big Jim:https://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/naadeloese-innkrevere/
Gjest The damned Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Jeg tror ikke alt som skjer i Barhjelpen og mange andre slike serier er ekte akkurat. De legger nok litt ekstra på for å få flere seere, og for at det skal være underholdende. Det er jo ikke uvanlig at de har litt manus i slike serier også. Så på Barhjelpen ganske mye en stund, men ble litt lei av all skrikingen til slutt
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2015 #15 Skrevet 28. januar 2015 Fortsetter jon slik er det mulig han får slag
Gjest The damned Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Tror du vil like dette programmet her Big Jim:https://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/naadeloese-innkrevere/ Haha, vet ikke om det er denne eller en annen innkrever-serie, men den jeg har sett er så forferdelig dårlig laget at det blir morsomt. Det er så over the top at alle kan se at det ikke er ekte.
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Tenker du på den der de tar tilbake kjøretøy som folk ikke har betalt?
Gjest The damned Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Ja, er det jeg tenker på, men det finnes flere slike serier.
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2015 #19 Skrevet 28. januar 2015 Det finnes 2 versjoner, en hvor dem har et lite familie eid selskap hvor dem innkrever biler og en annen men jeg husker ikke hva dem het, husker at det var en ganske stor dame i ene serien
Sommernatt Skrevet 28. januar 2015 #20 Skrevet 28. januar 2015 Det finnes 2 versjoner, en hvor dem har et lite familie eid selskap hvor dem innkrever biler og en annen men jeg husker ikke hva dem het, husker at det var en ganske stor dame i ene serien Lizard Lick towing? Skikkelig rednecks! "Bobby, Bobby, Bobby, Bobby!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå