Gå til innhold

Barhjelpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker å se på denne serien? Ser på en episode nå og jon og eieren klikka helt fulstending på hverandre og brølte og bannet til hverandre, holdt på å knekke sammen av latter :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender jeg ser en episode, ja! Ganske morsomt :D Liker at bareiere melder seg på fordi de har lite omsetning, men når John kommer klikker de fordi de ikke vil endre på noen ting :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Denne scenen var den mest intense, jon brølte jævla drittsekk og så begynner eieren å kalle ene hjelperen til jon for tjukkas og kaller medarbeiderne hans for barn og amatører. 5 minutter senere er dem perlevenner han og john :ler:

Skrevet

Dette programmet er veldig likt gordon ramsay rydder opp

Skrevet

Elsker Barhjelpen, er så festlig å se John klikke i vinkel :) Barene blir også veldig fine når de pusser opp.

Synes ikke Gordon Ramsey er like morsom.

Skrevet (endret)

Elsker Barhjelpen, er så festlig å se John klikke i vinkel :) Barene blir også veldig fine når de pusser opp.

Synes ikke Gordon Ramsey er like morsom.

Jeg tror begge to kommer til å få et slag snart visst dem ikke begynner å roe ned skrikinga si i programmene :ler:

Jeg liker gordon ramsay sitt program bedre egentlig :)

Endret av Big Jim Rennie
Gjest Stringfellow1
Skrevet

Denne scenen var den mest intense, jon brølte jævla drittsekk og så begynner eieren å kalle ene hjelperen til jon for tjukkas og kaller medarbeiderne hans for barn og amatører. 5 minutter senere er dem perlevenner han og john :ler:

Det er sikkert en god del klipping og liming i slike TV-serier. Dessuten er det vel ikke alt som får plass i en slik kort episode.

Skrevet

40 minutter er jo ikke kort da :)

Sammenlignet med hvor mye de filmer så er et VELDIG kort, jo.

Anonymous poster hash: f144c...cb7

Skrevet (endret)

Hvor mye tror du dem filmer?

Lurer på om jon og de som er med får betalt for å være på tv?

Endret av Big Jim Rennie
Skrevet

Er nok en del manus i denne serien.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er nok en del manus i denne serien.

Hvorfor sier alle dette om disse seriene? Folk påstår også at pantelånerne i detroit og las vegas, lagerkrigen, fikserne og skattejergerne er skripta også

Endret av Big Jim Rennie
Gjest The damned
Skrevet

Jeg tror ikke alt som skjer i Barhjelpen og mange andre slike serier er ekte akkurat. De legger nok litt ekstra på for å få flere seere, og for at det skal være underholdende.

Det er jo ikke uvanlig at de har litt manus i slike serier også.

Så på Barhjelpen ganske mye en stund, men ble litt lei av all skrikingen til slutt :)

Skrevet

Fortsetter jon slik er det mulig han får slag

Skrevet

Tenker du på den der de tar tilbake kjøretøy som folk ikke har betalt?

Gjest The damned
Skrevet

Ja, er det jeg tenker på, men det finnes flere slike serier.

Skrevet

Det finnes 2 versjoner, en hvor dem har et lite familie eid selskap hvor dem innkrever biler og en annen men jeg husker ikke hva dem het, husker at det var en ganske stor dame i ene serien

Skrevet

Det finnes 2 versjoner, en hvor dem har et lite familie eid selskap hvor dem innkrever biler og en annen men jeg husker ikke hva dem het, husker at det var en ganske stor dame i ene serien

Lizard Lick towing? Skikkelig rednecks!

"Bobby, Bobby, Bobby, Bobby!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...