Gjest Kili Skrevet 1. februar 2015 #41 Skrevet 1. februar 2015 Noe så motbydelig. Nei sex er deilig uansett det
Gjest incognita Skrevet 1. februar 2015 #42 Skrevet 1. februar 2015 Jeg synes hun er flott men skjønner ikke helt denne glorifiseringen av å være skadelig overvektig. JA, man skal elske seg selv som man er, men dette er da på ingen måte noe å idolisere. Å synes at hun er vakker på tross av overvekten er én ting, men at hun er det pga overvekten er bare vås. Men for all del, hun er pen og har en flott utstråling, på tross av at hun er sykelig overvektig - og det i seg selv er vel en liten bragd. 6
Gjest Mythic Skrevet 1. februar 2015 #43 Skrevet 1. februar 2015 Nei sex er deilig uansett det *Tar fram teskje* Holdningene dine er motbydelige.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #44 Skrevet 1. februar 2015 Nå er ikke jeg mann, men ville definitivt ikke ligget med henne.. Når man blir så overvektig er det ikke lenger "elsk deg selv som du er", men "get a grip". Det er ikke vakkert. Ikke var ansiktet hennes vakkert heller, bare ordinært. Anonymous poster hash: ad429...965 1
Gjest Kili Skrevet 1. februar 2015 #45 Skrevet 1. februar 2015 *Tar fram teskje* Holdningene dine er motbydelige. Jeg går ikke kun etter utseendet når det gjelder ons skjønner du. Selv om jeg helst går etter slanke.
Gjest Kili Skrevet 1. februar 2015 #46 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Men hun bør slanke seg for sin egen del Det må være sykt tungt å dra på alt det flesk. Endret 1. februar 2015 av Tissefant
Cowboy Lotte Skrevet 1. februar 2015 #47 Skrevet 1. februar 2015 WOW for en nydelig skjønnhet. Hun er nesten like stor som meg, bare at jeg har ikke så pent ansikt... Var ikke den første i køen når gud gav ut skjønnhet, men dette er jeg ikke bitter på. Jeg tar igjen utseende på intelligens og god kunnskap. 2
Gjest Mythic Skrevet 1. februar 2015 #48 Skrevet 1. februar 2015 Jeg går ikke kun etter utseendet når det gjelder ons skjønner du. Selv om jeg helst går etter slanke. Poenget er at du puler hva som helst, men ser ned på dem om de er for feite, for løse (dine ord) eller hva det måtte være. Det sier mye om deg som person.
Gjest Kili Skrevet 1. februar 2015 #49 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Poenget er at du puler hva som helst, men ser ned på dem om de er for feite, for løse (dine ord) eller hva det måtte være. Det sier mye om deg som person. Jeg har aldri sagt at jeg ser NED på de! De som er feite må slanke seg for sin egen del. Ikke for andre mener det. Men det er farlig å være så feit som hun på bildet. Hvor mange har ikke fått beskjeden, slank deg eller dø? De ødelegger seg selv og det er bare trist! Endret 1. februar 2015 av Tissefant
Petra75 Skrevet 1. februar 2015 #50 Skrevet 1. februar 2015 Hadde sett for meg at du var en skikkelig kjekkas jeg? Anonymous poster hash: 9c2bd...784 Er det noe som tilsier at han ikke skulle være det? 3
Gjest Mythic Skrevet 1. februar 2015 #51 Skrevet 1. februar 2015 Oj hun var svær Hvorfor slanker hun seg ikke? Ja så klart kunne jeg pult henne, sier aldri nei til sex uansett. Jo mer jeg godtar, jo mer sex får jeg Men jeg ville nok aldri vært i et forhold med ei som er så svær! Ikke ei jeg kunne forelsket meg i altså Men sex er sex og det sier jeg aldri nei til. Bare hun ikke hadde lagt seg oppå meg.. Har lite lyst å bli kverka til døde. Jeg har aldri sagt at jeg ser NED på de! De som er feite må slanke seg for sin egen del. Ikke for andre mener det. Men det er farlig å være så feit som hun på bildet. Hvor mange har ikke fått beskjeden, slank deg eller dø? De ødelegger seg selv og det er bare trist! Se på det første svaret ditt som jeg siterer her. Synes du det vitner om at du har høye tanker om folk du har sex med?
Gjest Mythic Skrevet 1. februar 2015 #52 Skrevet 1. februar 2015 Er det noe som tilsier at han ikke skulle være det? Den som sa det, mente nok at overvektige kvinner aldri kunne ha sjanse på kjekkaser, ergo kan ikke Coolaid være kjekk.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #53 Skrevet 1. februar 2015 snakk om å rakke ned på tykke mennesker..Æsj dere er kvalme Anonymous poster hash: 37f34...e22 2
Gjest Kili Skrevet 1. februar 2015 #54 Skrevet 1. februar 2015 Se på det første svaret ditt som jeg siterer her. Synes du det vitner om at du har høye tanker om folk du har sex med? Ja hva er galt med det? Det betyr ikke at jeg ser ned på de. Kjenner ei skikkelig snill og søt dame jeg som er ganske overvektig. Hun er awesome! Men sånn som hun på bildet i denne tråden er litt mye å bære på for et menneske. Sånn er det bare, det gjør de mindre sexy også. Ikke minst livsfarlig! Er det å se ned på de?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #55 Skrevet 1. februar 2015 Den som sa det, mente nok at overvektige kvinner aldri kunne ha sjanse på kjekkaser, ergo kan ikke Coolaid være kjekk. Hu er ikke overvektig, hu er døden nær feit. Anonymous poster hash: 9c2bd...784 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #56 Skrevet 1. februar 2015 http://girltalkhq.com/wp-content/uploads/2014/10/large.jpg Hva med Ashley Graham da? Anonymous poster hash: 77a91...a30
Petra75 Skrevet 1. februar 2015 #57 Skrevet 1. februar 2015 Den som sa det, mente nok at overvektige kvinner aldri kunne ha sjanse på kjekkaser, ergo kan ikke Coolaid være kjekk. Ja, det var omtrent det jeg regner med jeg også.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #58 Skrevet 1. februar 2015 Ja hva er galt med det? Det betyr ikke at jeg ser ned på de. Kjenner ei skikkelig snill og søt dame jeg som er ganske overvektig. Hun er awesome! Men sånn som hun på bildet i denne tråden er litt mye å bære på for et menneske. Sånn er det bare, det gjør de mindre sexy også. Ikke minst livsfarlig! Er det å se ned på de? Du må ha tungt for det. Anonymous poster hash: 9d0a7...466
Gjest Mythic Skrevet 1. februar 2015 #59 Skrevet 1. februar 2015 Hu er ikke overvektig, hu er døden nær feit.Anonymous poster hash: 9c2bd...784 Skjønner ikke hvorfor du siterer meg på den? Jeg har ingen intensjon om å gå inn i noen vekt-eller persondebatt om denne dama.
Fremhevede innlegg