Gå til innhold

Kunne du pult denne feite dama?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pust og puls og reagerer på lys? Tja, hvorfor ikke :-)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, blir for stor for meg, og dessuten så liker jeg ikke tattoveringer.

Anonymous poster hash: f8bd3...39b
Skrevet

Wow, da er det ingen håp for meg? Jeg er like høy og tjukk som henne....

Anonymous poster hash: 44f1f...299
  • Liker 1
Skrevet

Om jeg var mann eller gay, ville jeg nok likevel ha svart nei. Jeg synes det er fint med naturlige kropper, noe hun ikke har.

Synes egentlig heller ikke at hun har spesielt fint ansikt, som jeg ser mange av dere synes. Men det kan hende at jeg bare ikke liker sminken hennes.

Blir heller ikke inspirert av henne som modell.

Hår, sminke, klær, kropp, ansiktsuttrykk. Alt er feil for meg. Modeller er jo til for å selge ved å inspirere, og jeg ser rett forbi alle bildene jeg har sett av henne.

• Liker 2
Skrevet

Fysj, isj, nei det der er sykt. Ville heller blitt homo enn å pule ho der.

Anonymous poster hash: c4bfb...591

Dette må vel være det dummeste som har blitt sagt her på lenge :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun er veldig pen og flott, men jeg ville nok ikke funnet henne attraktiv på den måten, nei. Sunne kropper er det aller beste, og hun ser ut som hun er en cheeseburger unna ett hjerteinfarkt.

Skrevet

Så mye dritt denne dama må tåle. Har fulgt henne i over ett år nå på instagram, og dere aner ikke hvor godhjertet, snill og hvor mange sunne ting hun oppfordrer til(inkludert i matveien og i forhold til det å holde seg aktiv). Hennes bevegelse "Effyourbeautystandards" oppfordrer alle, og jeg mener ALLE, til å være den de er, og være glade i seg selv akkurat som de er. Og om dere mener hun er et dårlig forbilde så burde dere kanskje høre hva hun står for først, for det å promotere kjærlighet til den man er, kunne aldri i mine øyne vært noe annet enn positivt! At dere sitter og mener ting er helt ok, men vær så snill å ikke snakk om helsen hennes uten å vise til fakta. Det er motbydelig med folk som tror de kan alt om andres helse uten å være lege eller annet helsepersonell.

Anonymous poster hash: 3216f...a84
  • Liker 7
Skrevet

Jeg leste også saken. Og så på instragram kontoen. Hun har en mann hun elsker høyt og som hun er forlovet med. Det er det viktigste, noen som elsker deg for den du er. For et tåpelig spørsmål. Det finnes noe for alle. Og vi skal være glad at vi ikke tenner på alt som står på to bein, men at vi har preferanser...

Gjest Coolaid
Skrevet

Ikke noe problem å ha sex med henne. Kunne også vært kjæresten hennes, om personligheten var bra.

Skrevet

Ikke noe problem å ha sex med henne. Kunne også vært kjæresten hennes, om personligheten var bra.

Hadde sett for meg at du var en skikkelig kjekkas jeg? :P

Anonymous poster hash: 9c2bd...784

Skrevet

Nei, så stor overvekt syns jeg er turnoff, uansett kjønn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ville heller blitt voldtatt av en gorilla

Endret av WubWub
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Hadde sett for meg at du var en skikkelig kjekkas jeg? :P

Anonymous poster hash: 9c2bd...784

Det er jeg også. :fnise:

Skrevet

Er det samme dama ??

Ja.

Skrevet (endret)

Oj hun var svær :sjokkert: Hvorfor slanker hun seg ikke?

Ja så klart kunne jeg pult henne, sier aldri nei til sex uansett. Jo mer jeg godtar, jo mer sex får jeg ;) Men jeg ville nok aldri vært i et forhold med ei som er så svær! Ikke ei jeg kunne forelsket meg i altså ;) Men sex er sex og det sier jeg aldri nei til. Bare hun ikke hadde lagt seg oppå meg.. Har lite lyst å bli kverka til døde.

Endret av Tissefant
Skrevet

Oj hun var svær :sjokkert: Hvorfor slanker hun seg ikke?

Ja så klart kunne jeg pult henne, sier aldri nei til sex uansett. Jo mer jeg godtar, jo mer sex får jeg ;) Men jeg ville nok aldri vært i et forhold med ei som er så svær! Ikke ei jeg kunne forelsket meg i altså ;) Men sex er sex og det sier jeg aldri nei til. Bare hun ikke hadde lagt seg oppå meg.. Har lite lyst å bli kverka til døde.

Noe så motbydelig.

Skrevet

Ville heller blitt voldtatt av en gorilla

1510372_10152748791846847_11385399491147

hun her da??

Anonymous poster hash: 1fb38...0cd

Skrevet

1510372_10152748791846847_11385399491147

hun her da??

Anonymous poster hash: 1fb38...0cd

nei

• Liker 1