Gå til innhold

Den jævla bikkja i andre etasje!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må ha søvn. Det kan ikke fortsette sånn her, men jeg aner ikke hva jeg skal Gjøre. Må vel klage til huseieren. Bikkja til han i andre etasje bjeffer når han er aleine, som er stort sett hele fuckings natta. JEG MÅ HA SØVN

Anonymous poster hash: 7de16...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal väre alminnelig ro etter 23 på hverdager, så enten klag til naboen eller ring politiet



Anonymous poster hash: 1e08d...96f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si i fra til naboen. Det kan hende de ikke er klar over at hunden bjeffer når den er alene og uansett har ikke hunden det noe godt når den står slik og bjeffer hele tiden alene så der må naboen din gjøre noe, både for hunden, deg og evt. andre naboer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo uholdbart! Ikke bare for deg og alle naboene, men om hunden er alene hver eneste natt er det dyreplageri, en natt er lang.

Klag til ham, fortell at du ikke får sove og at hunden ikke har det bra. Kanskje har han aldri trent ordentlig alenetrening med hunden og tror det går fint uten å ha peiling.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring politiet? Herregud hva skal de gjøre da? Avlive hunden eller ta den med seg sånn at ts kan få ro?

Enten må du klage til naboen eller flytte.

Anonymous poster hash: ac29e...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en hund bjeffer så mye er den sannsynligvis understimulert (kjeder seg eller har for mye energi som den prøver å få utløp på ved å bjeffe) eller så har den seperasjonsangst. Snakk med naboen din, og hvis han ikke gjør noe for å bedre det ville jeg ringt Mattilsynet.



Anonymous poster hash: 047df...37c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha søvn. Det kan ikke fortsette sånn her, men jeg aner ikke hva jeg skal Gjøre. Må vel klage til huseieren. Bikkja til han i andre etasje bjeffer når han er aleine, som er stort sett hele fuckings natta. JEG MÅ HA SØVN

Anonymous poster hash: 7de16...033

Ikke skyld på bikkja..den har tydligvis separasjonsangst..Ikke sikkert eier vet om det. Kansje si fra på en pen måte ?

..Ta på deg jobben med å passe hunden,så får du betalt for å sove og hunden får roet seg ned da det er noen rundt den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du gjør er å si i fra til naboen. Dersom dette ikke funker, gir du beskjed til huseier, der du kan si at du har snakket med nabo til ingen nytte. Dersom det fortsatt er et problem, ring politi, krev til husleier at nabo flytter ut, eller flytt ut selv. Bare ikke skyld på hunden.

Anonymous poster hash: 8a32a...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat med eier og fortell at hunden bjeffer hver natt og at du ikke får sove.

Da vil eier gjøre noe med saken.
Om eier er vanskelig, så at du ringer dyrepolitiet - som vi har fått i Norge nå! :)

I værstefall kan hunde sove hos deg - den trenger nærhet akkurat som mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha søvn. Det kan ikke fortsette sånn her, men jeg aner ikke hva jeg skal Gjøre. Må vel klage til huseieren. Bikkja til han i andre etasje bjeffer når han er aleine, som er stort sett hele fuckings natta. JEG MÅ HA SØVN

Anonymous poster hash: 7de16...033

Om du vil ha nattero og søvn, SÅ MÅ DU PRATE MED HUNDEEIEREN!

Er helt hårreisende at han lar hunden være alene så og si hver natt - hva er galt med folk?

Ikke rart hunden bjeffer - den er jo alene og redd!

Anonymous poster hash: 51d01...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Stakkars hund. :( Er så mye folk som aldri skulle hatt dyr! Ta en alvorsprat med eieren og ring Mattilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobberen eieren på natta?

Kanskje eieren må få hundepassere om han drar på jobb..
Altså mange eiere lar hunden være alene når de drar på jobb/ærend. Noen hunder har seperasjonsangst andre ikke..

Hunden som er i andre etasjen min bjeffer også om eierene drar ut en liten tur. Men hun er en omplasseringshund som ble lemnet alene i dagesvis og direkte vanskjøttet når hun var rundt året.
Besteforeldrene mine har eid henne i snart 7år, men hun har angst for å være alene. Tiltross for at hun er i ett veldig kjærlig hjem nå. Hunden hos oss er aldri alene mer enn 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Veritaserum

Ikke ring politiet!
Kontakt eieren og forklar situasjonen, ikke vær sur og stygg i munnen. Det kan godt hende eieren ikke vet om det, fordi news flash, eieren er ikke der.

Så, si i fra også får du gi h*n litt tid på å trene opp hunden til å være stille.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hundene vår bjeffet hele tiden når vi var borte hadde jeg satt stor pris på om naboene hadde sagt i fra. Det er jo langt fra sikkert at eieren er klar over at hunden bjeffer.

Si i fra til eier, så kan eier jobbe med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for at du skal i ifra til eieren. Med det samme vi flyttet hit, og hunden( som var litt under året) var alene mens vi var på jobb, lot jeg verandadøra stå åpen så han kunne lufte seg. Plutselig hadde en av naboene opprettet en status på facebook om hunden som bjeffet, og stakkars hunden som var UTELÅST på verandaet (ikke sant, døra var såklart åpen), og det ble en stor diskusjon der jeg ble skikkelig hengt ut... Uten at jeg var klar over det..

Jeg var heller ikke klar over at hunden bjeffa når han sto på verandaen, så om noen hadde sagt ifra hadde jeg såklart gjort noe med det med det samme..

Sååå, snakk med eieren.. Men det er så klart ikke greit på noen måte om hunden er alene hver natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sa fra første gangen. Han sa han skulle begynne å ta med seg hunden på jobb. Natta etter bjeffet den igjen, men siste natta nå var det stille..

Anonymous poster hash: 7de16...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jævla personen i første etasje!! Har du tenkt på at det kan godt hende den hunden har separasjonsangst? Eller at den ikke har det bra? Da er det helt naturlig for den å sifra.

Anonymous poster hash: e65b8...722

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jævla personen i første etasje!! Har du tenkt på at det kan godt hende den hunden har separasjonsangst? Eller at den ikke har det bra? Da er det helt naturlig for den å sifra.

Anonymous poster hash: e65b8...722

Det skal da ikke gå utover meg at han ikke tar vare på bikkja si for faen

Anonymous poster hash: 7de16...033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...