Gå til innhold

Liker dere menn med tatoveringer?

34 stemmer

1. 1. Menn med tatoveringer?

• Liker - de er barske.
      19
    • Liker ikke - de er pusete.
      5
    • Liker - de er pusete.
      3
    • Liker ikke - de er barske.
      1
    • Likegyldig.
      6

Fremhevede innlegg

Gjest Salvesen
Skrevet

La det være sagt: Tattiser er som regel kompensasjon for et lavt selvbilde. Føler De Dem lite "mann"? Få Dem en tattis.

Videoannonse
Annonse
Gjest tomasjj
Skrevet

Liker best menn uten tatoveringer. De finnes jo snart ikke lenger!

Hilsen dame uten tatoveringer ( som også begynner å bli en sjeldenhet ).

Anonymous poster hash: eb14a...051

Tror kanskje dette er et tilfelle av majoritetsmisforståelse.

Gjest tomasjj
Skrevet

La det være sagt: Tattiser er som regel kompensasjon for et lavt selvbilde. Føler De Dem lite "mann"? Få Dem en tattis.

Litt som med skjegg I dag - få økt din overfladiske personlighet med 300 % på en to tre.

Skrevet

Jeg liker menn med tatoveringer. Men jeg liker ikke tekst-tatoveringer.

Vil jeg lese, finner jeg fram ei bok.

• Liker 1
Gjest Salvesen
Skrevet

Litt som med skjegg I dag - få økt din overfladiske personlighet med 300 % på en to tre.

Hva behager? Skjegg er jo en sekundær kjønnskarakteristikk som menn har fra naturens side - noe man aktivt må gå inn for å bli kvitt. Dersom skjegg var noe man måtte lime fast til ansiktet, kunne det kanskje ha vært sammenlignbart.

• Liker 1
Gjest tomasjj
Skrevet

Hva behager? Skjegg er jo en sekundær kjønnskarakteristikk som menn har fra naturens side - noe man aktivt må gå inn for å bli kvitt. Dersom skjegg var noe man måtte lime fast til ansiktet, kunne det kanskje ha vært sammenlignbart.

Haha! De har et poeng, selv om skjegg også brukes med den same målsettning for øyet.

Skrevet

Du Salvesen, jeg er ikke så fan av tatoveringer, men jeg er fan av kroppen din :lur:

Anonymous poster hash: 6ab44...0bd
  • Liker 1
Skrevet

Liker ingen tatoveringer på noen. Of synes verken de er barske eller pusete. Bare teite og harry.

Anonymous poster hash: f48c0...e3e

• Liker 1
Skrevet

Digger tatoveringer. Med mindre det er tribals, veldig vulgære ting eller kleine visdomsord.

Skrevet

Digger tatoveringer. Med mindre det er tribals, veldig vulgære ting eller kleine visdomsord.

Ja, ikke sant? For ti år siden var tribaler det store. Nå er det like ut som tekst vil være om en ti års tid.

• Liker 1
Skrevet

Du Salvesen, jeg er ikke så fan av tatoveringer, men jeg er fan av kroppen din :lur: Anonymous poster hash: 6ab44...0bd

Mener du det? Virkelig? Selv foretrekker jeg slanke menn, uten lovehandels.

• Liker 1
Skrevet

Mener du det? Virkelig? Selv foretrekker jeg slanke menn, uten lovehandels.

Er det virkelig så uforståelig at noen kan foretrekke andre ting?

Anonymous poster hash: cb888...932

Skrevet

Hva med en mer fremtidsrettet og nyttig tatovering, for eksempel navnet sitt, og navn og telefonnummer til eventuelle barn? Kan komme til å bli handy de dagene man lider av sterk demens og stikker av fra sykehjemmet.

Skrevet

-Tråden er ryddet for bilde med kopirett, gjort om til link-

- Magnifique, mod.

Skrevet

Hva slags teite alternativer var dette? Nei, jeg liker ikke tatoveringer. Men det er jo ikke fordi de er "pusete"?!

Jeg synes tatoveringer er harry, tacky og ofte gir det inntrykk av at personen har en Gi faen-holdning, og det er turn off.

Skrevet (endret)

---

Endret av lillepipp
Gjest Godjente
Skrevet

Min erfaring er at menn dekker over med tatoveringer, ting de har opplevd, eller sliter med i livet. Faktisk har alle de kjærestene mine med tatoveringer skulle fremstilt seg veldig tøffe, men sliter innvendig.

Oj, nå er jeg veldig generaliserende og det er ikke meningen. Bare sier hva MINE erfaringer er :)

Iallefall de med veldig mange tatoveringer.

Jeg liker best kvinner og menn uten tatoveringer :)

Skrevet

For min del, jeg skulle egentlig hatt tattoveringer fra den første tiden jeg var til sjøs. Imidlertid var uteseilerkulturen så sent (midt på nittitallet) så utdøende at jeg ikke følte meg forpliktet. Dessuten: sist på nittitallet begynte "alle" å ta tatoveringer, så nå kan det være det samme. Mine hypotetiske seilskuter og skilpadder og slikt, altså ikke gotiske, tribal osv., hadde nok ikke blitt forstått.

På kvinner: tatoveringer i nakken, på veikryggen... slike steder. :wow:

Tatoveringer bare på overarmen, det blir for mandig - vil ikke ha :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...