Gå til innhold

Vondt i kneet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt vondt i kneet litt sånn av og på. Jeg tok MR da jeg gikk på vgs, men de fant aldri noe gale med det. Nå er jeg 25 og jeg kan ikke løpe lenger... i det hele tatt. Jeg kan ikke løpe etter bussen en gang fordi det gjør vondt.

I dag har jeg hatt litt vondt bare av og gå.

Det jeg lurer på er: Kan det hjelpe bare ved å gå ned i vekt? Jeg er overvektig, men jeg har gått ned noen kilo i det siste så hvorfor jeg får vondt av mindre belastning skjønner jeg ikke.

Jeg som 25 åring kan ikke leve uten å kunne løpe! Jeg må jo kunne bevege meg. Jeg har et ønske om å bli flink til å trene og det er litt dumt om det eneste jeg kan gjøre er å svømme så jeg ikke belaster det vonde kneet mitt.

Hva tror dere det kan være? Vet det er en del som får menisken som de opereres for, men jeg vet ikke helt om jeg har det.



Anonymous poster hash: ea55f...fb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Jeg har hatt vondt i kneet litt sånn av og på. Jeg tok MR da jeg gikk på vgs, men de fant aldri noe gale med det. Nå er jeg 25 og jeg kan ikke løpe lenger... i det hele tatt. Jeg kan ikke løpe etter bussen en gang fordi det gjør vondt.

I dag har jeg hatt litt vondt bare av og gå.

Det jeg lurer på er: Kan det hjelpe bare ved å gå ned i vekt? Jeg er overvektig, men jeg har gått ned noen kilo i det siste så hvorfor jeg får vondt av mindre belastning skjønner jeg ikke.

Jeg som 25 åring kan ikke leve uten å kunne løpe! Jeg må jo kunne bevege meg. Jeg har et ønske om å bli flink til å trene og det er litt dumt om det eneste jeg kan gjøre er å svømme så jeg ikke belaster det vonde kneet mitt.

Hva tror dere det kan være? Vet det er en del som får menisken som de opereres for, men jeg vet ikke helt om jeg har det.

Anonymous poster hash: ea55f...fb4

Overvekt kan være grunnen ja. Er selv overvektig og gikk ned nesten 15 kg vinteren 2014, ble nesten helt frisk. Du kan miste vekt på svømming , rask gange i ulent terreng og sunnt kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...