Gå til innhold

Vondt under armhule


eplekake123

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg merket det for 3 dager siden ca. Når jeg tok av t-skjorten så kjente jeg en intens brenning under høyre armhule. På høyresiden/øverst ved ribbeinene. Tenkte ikke så mye over det da. Når jeg går med klær, så merker jeg ikke så mye.

Det er liksom så det brenner under huden, og det gjør sykt vondt! Jeg lå sikkert litt urolig og sov i natt, å bevegde armen mot ribbeina der, og våkna at jeg gjorde noe helt sykt vondt!

Jeg kan ikke se noe, eller kjenne noe. Etter det har brent, så er det ikke noe rødt osv. Men hver gang jeg treffer punktet, så gjør det drit vondt. Svir/brenner noe sykt. Tar jeg liksom albuen fra magen, og drar den nedover mot høyre siden av ribbene så gjør det drit vondt. Men klarer ikke kjenne noe punkt med hendene.

Når jeg tar av og på t skorte/genser, så gjør det veldig vondt hver eneste gang. Også når jeg går uten t skjorte, så skal det ikke noe til før jeg kommer litt borti med armen og det gjør sykt vondt...

Har aldri hatt dette før! Er det noen som vet hva som kan være galt? Har ikke gjort noe mere spesielt en det jeg pleier de siste dagene. Ikke falt, eller trent osv... gjort det samme som jeg pleier...

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har opplevd? Nå er meste av den sviinga borte, men er veldig omt og sårt der. Aner ikke hva dette kan være fornoe? har ikke falt, eller strekt meg eller noe osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...