eplekake123 Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Hei. Jeg merket det for 3 dager siden ca. Når jeg tok av t-skjorten så kjente jeg en intens brenning under høyre armhule. På høyresiden/øverst ved ribbeinene. Tenkte ikke så mye over det da. Når jeg går med klær, så merker jeg ikke så mye. Det er liksom så det brenner under huden, og det gjør sykt vondt! Jeg lå sikkert litt urolig og sov i natt, å bevegde armen mot ribbeina der, og våkna at jeg gjorde noe helt sykt vondt! Jeg kan ikke se noe, eller kjenne noe. Etter det har brent, så er det ikke noe rødt osv. Men hver gang jeg treffer punktet, så gjør det drit vondt. Svir/brenner noe sykt. Tar jeg liksom albuen fra magen, og drar den nedover mot høyre siden av ribbene så gjør det drit vondt. Men klarer ikke kjenne noe punkt med hendene. Når jeg tar av og på t skorte/genser, så gjør det veldig vondt hver eneste gang. Også når jeg går uten t skjorte, så skal det ikke noe til før jeg kommer litt borti med armen og det gjør sykt vondt... Har aldri hatt dette før! Er det noen som vet hva som kan være galt? Har ikke gjort noe mere spesielt en det jeg pleier de siste dagene. Ikke falt, eller trent osv... gjort det samme som jeg pleier... Takk på forhånd!
eplekake123 Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2015 Ingen som har opplevd? Nå er meste av den sviinga borte, men er veldig omt og sårt der. Aner ikke hva dette kan være fornoe? har ikke falt, eller strekt meg eller noe osv!
Gjest Vind Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Det kan være brennkopper på et tidlig stadium.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Lege ja.Anonymous poster hash: 2cd6c...565
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå