Gå til innhold

Ta silikon - hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestemt meg for at jeg ønsker å ta silikon/brystforstørrelse. Men jeg har noen spørsmål til dere her inne som har silikon som jeg håper noen vil svare på!

1. Hvor tok du silikon - er du fornøyd eller ikke? Hvorfor/hvorfor ikke?

2. Hvor mye la du inn - ville du hatt mer/mindre nå i ettertid?

3. Har du opplevd noe negativt ved å ha silikon?

4. Hva slags type protese har du, hvorfor valgte du den og har du de over eller under muskelen?

Fortell meg gjerne også alt annet jeg trenger å vite! Jeg føler meg ganske så blank på dette området, selvom jeg har lest mye om det.



Anonymous poster hash: 2026f...8df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer noen svar på spm dine, skal prøve å svare så godt jeg kan :)

1: Jeg tok min brystforstørrelse på Klinikk Stokkan i Trondheim, er kjempe fornøyd både med operasjon og oppfølgingen som jeg fikk i etterkant. Hun som opererte meg var veldig flink og følte meg skikkelig godt tatt vare på. Hadde også tid til å snakke med meg sene kvelder da jeg ble bekymret :P

2: Hvor mye jeg la inn er ikke så viktig, det er veldig individuelt på hva som passer til en hver person. Jeg har hele tiden vært veldig fornøyd med resultatet som jeg har fått. Og ønsker verken at de skulle vært større eller mindre.

3: Har ikke opplevd noe negativt med ved å ha silikon. Jeg måtte jo ta noe fri fra jobben i etterkant av inngrepet, men dette var jeg bevisst på fra begynnelsen. (jobbet i helsevesenet).

4: Jeg har runde proteser som er lagt over muskel. Dette var det min kirurg som mente ville passe meg best, jeg stolte på henne. Og med det resultatet jeg fikk så ble dette bekreftet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det samme. Har sett på nordestetics i Litauen da det virker å ha både kvalitet og bedre pris enn i Norge. Jeg vil utføre brystfirstørrelse og fettsuging av mage. Er det noen som kjenner til Nordestetics klinikk?

Leter etter noen å spørre ang resultat etc.

:))

Anonymous poster hash: 24d57...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...