Gå til innhold

Gym eller ikke?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kraftig forkjøla. Bør jeg da la være å ha gym? Kan jeg bli verre av det?

Anonymous poster hash: 8f4d9...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir neppe være, men insatsen din blir nok dårligere. Fortell gymlæreren at du er forkjøla, eller h*n vil jo se det på deg, og spør om å få ta det litt roligere.

Anonymous poster hash: 39eb3...ba9

Skrevet

Du blir neppe være, men insatsen din blir nok dårligere. Fortell gymlæreren at du er forkjøla, eller h*n vil jo se det på deg, og spør om å få ta det litt roligere.Anonymous poster hash: 39eb3...ba9

Ok, takk for svar! :-)

Anonymous poster hash: 8f4d9...a74

Skrevet

Man blir ikke verre, men det kan vel ta lenger tid før du blir frisk igjen.



Anonymous poster hash: e051d...596
Skrevet

Man blir ikke verre, men det kan vel ta lenger tid før du blir frisk igjen. Anonymous poster hash: e051d...596

såpass ja..

Anonymous poster hash: 8f4d9...a74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...