AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Har fått behandling, men nå 3 dager etterpå har jeg forsstt symptomer. Er det normalt?Anonymous poster hash: c3c17...6ae
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Tror ikke det, ring legen. Kan også være at du har sopp i tillegg, klamydia og sopp ligner i symptomene. Men la legen stille diagnose.Anonymous poster hash: cd228...98d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Trodde engangssdosen skulle ta det jeg..Anonymous poster hash: c3c17...6ae
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Mener å ha hørt at en skal teste seg igjen etter endt behandlig. Regner derfor med at en ikke er garantert sykdomsfri etter første omgang. Anonymous poster hash: 692d6...e08
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Jeg skal ta ny prøve om 1 uke. Men andre som har hatt det sånn?Anonymous poster hash: c3c17...6ae
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Engangsdosen skal holde, jeg ville ringt legekontoret i morgen og spurt om å få levert en ny urinprøve i morgen.Anonymous poster hash: cd228...98d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå