Gå til innhold

Fortsatt symptomer - klamydia


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått behandling, men nå 3 dager etterpå har jeg forsstt symptomer. Er det normalt?

Anonymous poster hash: c3c17...6ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det, ring legen. Kan også være at du har sopp i tillegg, klamydia og sopp ligner i symptomene. Men la legen stille diagnose.

Anonymous poster hash: cd228...98d

Skrevet

Trodde engangssdosen skulle ta det jeg..

Anonymous poster hash: c3c17...6ae

Skrevet

Mener å ha hørt at en skal teste seg igjen etter endt behandlig. Regner derfor med at en ikke er garantert sykdomsfri etter første omgang.



Anonymous poster hash: 692d6...e08
Skrevet

Jeg skal ta ny prøve om 1 uke. Men andre som har hatt det sånn?

Anonymous poster hash: c3c17...6ae

Skrevet

Engangsdosen skal holde, jeg ville ringt legekontoret i morgen og spurt om å få levert en ny urinprøve i morgen.

Anonymous poster hash: cd228...98d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...