Gå til innhold

Kommer kun ved penetrering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg når klimaks kun ved penetrering. Får sterke og fantastiske orgasmer nesten hver gang. Har aldri hatt utvendig orgasme noen gang, og får ikke tilfredstilt meg selv uten en dildo. Er det andre som er som meg, eller er jeg veldig rar?

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg når klimaks kun ved penetrering. Får sterke og fantastiske orgasmer nesten hver gang. Har aldri hatt utvendig orgasme noen gang, og får ikke tilfredstilt meg selv uten en dildo. Er det andre som er som meg, eller er jeg veldig rar?

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Er dildoen referansepunktet ditt? Hva med penetrering og en levende penis da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ved penetrering av min manns penis, men i perioder utenfor forhold hvor jeg var nødt til å tilfredstille meg selv måtte jeg bruke en dildo for å komme. Stimulering av klitoris gir meg lite. Så lurer på om jeg er veldig rar. Liker best rask og hard penetrering og lite opptatt av slikking og andre former for ytre stimuli.

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ved penetrering av min manns penis, men i perioder utenfor forhold hvor jeg var nødt til å tilfredstille meg selv måtte jeg bruke en dildo for å komme. Stimulering av klitoris gir meg lite. Så lurer på om jeg er veldig rar. Liker best rask og hard penetrering og lite opptatt av slikking og andre former for ytre stimuli.

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Dette hørtes da bra ut? Jeg skjønner ikke, er ikke kvinner flest deprimerte fordi de ikke klarer å komme kun ved pentrering? Tydelig at du mestrer noe mange andre kvinner ikke mestrer. Om du er rar eller ikke, aner jeg ikke? Men det er godt å høre at du liker rask og hard penetrering og er lite opptatt av slikking og andre former for ytre stimuli.

Du høres ut som et fangst og gjør sikkert mang en mann og dildo fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner klitoris, men jeg spør likevel: Er du omskåret? Jeg vet at i noen kulturer tar de bare tuppen av klitoris, så noe er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du hører veldig heldig ut :) Mange kvinner har det motsatte problemet, hvor de ikke klarer å komme ved penetrering. Sex høres mye mer gøy ut når begge kommer ved penetrering.

Er ingen sexolog, men jeg tviiiler på at du er unormal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du nevner klitoris, men jeg spør likevel: Er du omskåret? Jeg vet at i noen kulturer tar de bare tuppen av klitoris, så noe er igjen.

Nei er norsk og ikke omskåret. Tror bare ikke klitorisen min er så følsom.

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du hører veldig heldig ut :) Mange kvinner har det motsatte problemet, hvor de ikke klarer å komme ved penetrering. Sex høres mye mer gøy ut når begge kommer ved penetrering.

Er ingen sexolog, men jeg tviiiler på at du er unormal ;)

Har aldri hørt om andre som meg, så hadde vært interessant å høre om andre har det på samme måte. Vet at menn jeg har hatt sex med synes det er rart at de ikke trenger å stimulere meg utvendig. Men krever samtidig at han må ha en bra størrelse og kunne holde ut litt for at jeg skal bli tilfredstilt. Menn med små peniser gir meg lite da det ikke hjelper hvor flinke de er med munn og hender.

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om andre som meg, så hadde vært interessant å høre om andre har det på samme måte. Vet at menn jeg har hatt sex med synes det er rart at de ikke trenger å stimulere meg utvendig. Men krever samtidig at han må ha en bra størrelse og kunne holde ut litt for at jeg skal bli tilfredstilt. Menn med små peniser gir meg lite da det ikke hjelper hvor flinke de er med munn og hender.

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Skulle lett ha byttet med deg!

Men kan du ikke bli fingret til oppvarming? Altså, ikke klitorisfingrin, men vaginafingring? :) Hjelper ikke det litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle lett ha byttet med deg!

Men kan du ikke bli fingret til oppvarming? Altså, ikke klitorisfingrin, men vaginafingring? :) Hjelper ikke det litt?

Jo for all del er godt å bli fingret også og særlig med fingre i vagina. Men kommer aldri på den måten.

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo rart ut...aldri hørt om en klitoris som er "ufølsom"..

Ja nettopp, er nok meg som er litt rar. Er ikke det at jeg ikke har følelser i klitoris, men gir meg ikke så mye å bli stimulert på den måten.

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, var sammen med en som kom kun ved penetrering. Klitorisen var det ikke mye liv i ;)

Var det greit for deg som mann? Eller foretrekker du noe annet?

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbiller meg at mye her sitter i hodet? At din tenning bare er programmert sånn på en måte! Men hey! Ingenting å klage på der da, du slipper å styre med å få en hånd på plass mellom beina mens man har sex!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Så lenge du koser deg og kommer er det da ikke noe å bruke tid på å tenke over. Det er ikke noe feil med deg. Du er kanskje litt uvanlig men neppe direkte unormal. Slutt å tenke på det og fortsett å ha god sex med orgasmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innbiller meg at mye her sitter i hodet? At din tenning bare er programmert sånn på en måte! Men hey! Ingenting å klage på der da, du slipper å styre med å få en hånd på plass mellom beina mens man har sex!

Mulig det. Hadde vært aktiv seksuelt i flere år før jeg plutselig fikk vaginal orgasme. Det ble som en ny verden og jeg ble mye mer glad i sex etter det. Må innrømme at målet med sex blir å oppnå klimaks for det er jo helt fantastisk. Må også si at jeg sjelden blir lei sex da, når jeg får disse sterke orgamsmene.

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får aldri orgasme når jeg blir fingret eller slikket, med mindre jeg bruker hånda selv, men alltid ved penetrering. Kommer ganske fort da og kan komme flere ganger etter hverandre. Blir nesten litt irritert om en mann insisterer på å få meg til å komme med tunge og sånt. Jeg ser på oss som ganske heldige, og har aldri fått noen klager på at jeg er så lett å ha med å gjøre. 😃

Anonymous poster hash: 01863...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det greit for deg som mann? Eller foretrekker du noe annet?

Anonymous poster hash: 4fc4f...a87

Så lenge hun har det godt så bryr jeg meg ikke allverden om hvordan det skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klitoris går jo helt inn i skjeden, kanskje dere bare har triggerpunktet plassert lengre inn :) jeg kommer ikke av å ta på klitoris men rundt den på kjønnsleppene.

Anonymous poster hash: 9fe17...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...