Gå til innhold

Lav med høye foreldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en 16 år gammel jente som er omtrent 160 cm høy. Synes dette er litt merkelig ettersom moren min er 175 og faren min er 180. Lillesøstera mi på 13 år er også et par cm høyere enn meg. Er dette normalt eller? Det virker som de fleste på min alder har ganske lik høyde som foreldrene sine?



Anonymous poster hash: 8ecb6...292
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er liksom noe folk kommenterer ganske ofte, hvor liten jeg er i forhold til resten av familien. Plager meg litt.



Anonymous poster hash: 8ecb6...292
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom noe folk kommenterer ganske ofte, hvor liten jeg er i forhold til resten av familien. Plager meg litt.

Anonymous poster hash: 8ecb6...292

Høyden din kan du ikke gjøre noe med

Anonymous poster hash: bc14b...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig høy i forhold til resten av familien, mamma er 11 cm lavere og søsteren min er 18 cm lavere enn meg. Ganske normalt å ikke ha nøyaktig samme høyde som foreldre altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig. Her har jeg en sønn på 193, mens jeg er bare 168 og far 176. Den andre sønnen min er 176 som sin far. Merkelig å få en sønn som er så lang som han på 193. Finnes ingen høye verken på min eller far sin side.



Anonymous poster hash: b3336...3c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er en 16 år gammel jente som er omtrent 160 cm høy. Synes dette er litt merkelig ettersom moren min er 175 og faren min er 180. Lillesøstera mi på 13 år er også et par cm høyere enn meg. Er dette normalt eller? Det virker som de fleste på min alder har ganske lik høyde som foreldrene sine?

Anonymous poster hash: 8ecb6...292

Det er helt normalt. Morssiden min er kjent i lokalområdet for å være veldig barmfager, noe de har vært i mange generasjoner. Det samme gjelder damene på pappa sin side i deres hjemkommune - også kjent for å ha massive bryster. Og så kom jeg til verden, den første kvinnen på flere generasjoner, med A-cup. Wheeey!

Anonymous poster hash: 486c5...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Morssiden min er kjent i lokalområdet for å være veldig barmfager, noe de har vært i mange generasjoner. Det samme gjelder damene på pappa sin side i deres hjemkommune - også kjent for å ha massive bryster. Og så kom jeg til verden, den første kvinnen på flere generasjoner, med A-cup. Wheeey!

Anonymous poster hash: 486c5...d4a

Måtte bare le litt! Kjenner til sviket. :laugh:

Helt normalt, TS. Men hvis du har brukt astmamedisiner i ung alder så kan det ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare le litt! Kjenner til sviket. :laugh:

Helt normalt, TS. Men hvis du har brukt astmamedisiner i ung alder så kan det ha noe å si.

Damn you genetics! :sur:

Akk, den biologiske katastrofe som har inntruffet meg.

Hvorfor måtte det være så?

Mine bryster, min høyde, min nese...

hadde det bare vært så inderlig vel,

men den genetiske urett rammer SELVFØLGELIG deg selv!

:rasende:

Heldigvis går livet videre!

Anonymous poster hash: 486c5...d4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Venninna mi har det på samme måte.

Mora er over 180.

Faren er 2 meter.

Broren og søstrene er 185-2 + meter.

Ho sjølv er 175.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fortsatt vokse, men synes du er den av de som har perfekt høyde!



Anonymous poster hash: 09e15...49a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...