Gå til innhold

Hvordan syk er jeg egentlig?


silkhand

Anbefalte innlegg

Hei!

På fredag ble jeg plutselig veldig forkjølet, måtte dra hjem fra jobb. Fikk feber utover kvelden,den vippet mellom 37 og 39 hele helgen.

Idag har jeg måttet være hjemme fra jobb - jeg har en fysisk krevende jobb - og orket ikke å dra da jeg hadde så ekstremt hodepine & sår hals.

Nå fryser jeg og svetter om en annen, det gjør vondt fra øynene mine og opp i hodet ,

Jeg er en sånn person som aldri er syk,altså kanskje en gang i året :P hater å være borte fra jobb,da vi er et lite firma..

derfor er jeg så lei allerede nå... Kan dere fortele meg hva som feiler meg , og blir det verre liksom nå? Føles sånn ut :( takk på forhånd for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Høres ut som influensa. Det varer ca en uke før du blir gradvis bedre. Drikk masse og slapp godt av, sov ved behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig forkjølelse eller en snill influensa?



Anonymous poster hash: 1da8a...ded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de over, men når du sier du har vondt i øynene og oppover kan det jo også være en begynnelse på bihulebetennelse? Sånn det starter da jeg fikk det hvertfall (hadde det 3 ganger i fjor).



Anonymous poster hash: c3d06...540
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de over, men når du sier du har vondt i øynene og oppover kan det jo også være en begynnelse på bihulebetennelse? Sånn det starter da jeg fikk det hvertfall (hadde det 3 ganger i fjor).

Anonymous poster hash: c3d06...540

Tusen takk for svar alle sammen,. Syns dere jeg burde gi beskjed til arb.giver at jeg blir hjemme i morgen også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Tusen takk for svar alle sammen,. Syns dere jeg burde gi beskjed til arb.giver at jeg blir hjemme i morgen også da?

Hvis du føler deg dårlig ville jeg ikke gått på jobb. Bår jeg blir sånn syk blir jeg hjemme så lenge jeg kan, og holder meg unna smertestillende, slik at jeg ikke gjør ner enn jeg egentlig orker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en saftig forkjølelse. Influensa har ofte jevnt høyere feber, ikke typisk med sår hals, heller evt. tørrhoste.

God bedring! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter ikke "hvordan syk er jeg". Det heter "hvilken sykdom har jeg"



Anonymous poster hash: 8b148...121
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk nesespray om du har vondt i panna/rundt øynene. Det kan være bihulene og jeg kan skrive under på at der vil du ikke ha betennelse..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Det heter ikke "hvordan syk er jeg". Det heter "hvilken sykdom har jeg"

Anonymous poster hash: 8b148...121

I alle dager? Det er da bare din mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...