Gå til innhold

Pupper - hvorfor så viktig?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av samme grunn som en naturlig mengde muskler og bra høyde på menn er viktig? Fordi det vitner om gode gener og et normalt hormon-nivå.

Anonymous poster hash: 9a384...90e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan godt synes pupper med silikon er penest å se på - men vissheten om at det er nettopp silikon trekker det enda mer ned enn utseendet trekker opp. Jeg vil heller ha ingen pupper enn silikon-pupper.

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan godt synes pupper med silikon er penest å se på - men vissheten om at det er nettopp silikon trekker det enda mer ned enn utseendet trekker opp. Jeg vil heller ha ingen pupper enn silikon-pupper.

Dette svaret likte jeg ;)

Anonymous poster hash: 42b69...c79

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke puppene fantes, så hadde salget av morsmelkerstatning tatt av så det suste. :P

• Liker 2
Skrevet

Pk svar er viktig vettu. Du håper kansje på PM'er?

Anonymous poster hash: c3eb4...d30

• Liker 4
Gjest Brillefin
Skrevet

Uten å ha sett filmen- Jeg har alltid hatt litt større bryster, men etter jeg ble en del slankere er jeg nå relativt flat. Der jeg før gjerne ville ha dem litt mindre (ikke kjekt for en 12 årig jente å ha eldre menn glo på seg), ønsker jeg nå å kunne få litt større. Har vurdert å legge inn, og hadde satt meg opp til time i god tid i forkant slik at jeg fikk spart opp. Pga noe uforutsett (økonomisk) gikk det i vasken.. Vet ikke om det var et tegn eller noe :P

For meg var det likevel viktig at de ville se mest mulig naturlige ut, og passet min kropp. Heller en halv cup for "lite" enn en halv "litt større).

Skrevet

Jeg ser etter andre kvaliteter enn pupper helt ærlig. Et pent ansikt og en flott figur så gjør det ikke noe om puppene er små eller henger litt eller whatever. Begge mine forrige damer hadde komplekser for puppene sine. Hun første hadde ganske faste i helt vanlig størrelse, fatter ikke hvorfor hun var så flau over dem, men det er nå så.

Hun forrige hadde store myke pupper og samtidig hadde hun en veldig slank kropp. Dette gjorde at de hang ganske mye når hun ikke hadde BH. Dem så dritbra ut med klær på og hvor myke og gode å leke med. Jeg brydde meg ikke om puppene hennes ikke så ut som silikonpupper, jeg likte helheten hennes.

Anonymous poster hash: 88ff0...7b4
  • Liker 3
Skrevet

Pupper er veldig lite viktig.

• Liker 2
Skrevet

Fordi vi ikke har slike selv :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med brystene mine! Måtte bare si det siden jeg har et inntrykk av at mange damer er så misfornøyde. Jeg har akkurat passe, naturlig c cup. De er yndige, og henger ingenting selv om jeg er voksen. Skjønner ikke at noen kan tenke tanken å putte inn noe fremmed i sin egen kropp, som silikon er. Men synes alle damer skal strutte med sine, om de er a cup eller langt ut i alfabetet...Det er helheten som gjelder! Bli glad i brystene dine, uansett størrelsen. Synes alle størrelser kan være vakre.

Anonymous poster hash: 18063...14c
  • Liker 1
Skrevet

Veldig lite opptatt av bryster for tiden, sett bort fra at jeg håper de holder seg friske til evig tid.

Anonymous poster hash: d6427...684
  • Liker 1
Skrevet

Ble lei meg når jeg så at noen i videoen sa at de små puppene var stygge. Greit nok at de var mindre enn silikonbrystene, men at de var stygge? I så fall har jeg stygge pupper :(

Anonymous poster hash: caa82...ffd
Skrevet

http://buzzit.no/hun-ba-folk-velge-mellom-hennes-naturlige-pupper-og-silikon-her-er-svarene

Hva synes dere om pupper? Hvorfor er de så viktige? Og hva liker du best?

Anonymous poster hash: 42b69...c79

Pupper er herlig det. De er viktig i den forstand at en jente med pupper...ja..ser ut som en jente. Store eller små. Liker både små og store. Kommer an på kroppen. Er jenta lita og spe er små pupper vel så pent. Har hun derimot stor kropp ser det ikke så pent ut med små pupper.

Silikonpupper kan være fine de, inntil du vet at det er plastikk. Da er det ikke fint lenger. Så dere med plastikkpupper må nok holde det hemmelig..men slik jeg har forstått det vil det alltid være små arr fra operasjonen?

Anonymous poster hash: aeec0...f85

Skrevet

Hva regnes som store pupper egentlig?

Anonymous poster hash: 69ce0...9d2
Skrevet

Hva regnes som store pupper egentlig?

Anonymous poster hash: 69ce0...9d2

Det er umulig å si.. Jeg har 400 cc silikon i mine bryster, og siden ingen vet at det er silikon får jeg hele tiden høre at de er små.

Anonymous poster hash: a94a3...390

Skrevet

trur du burde komme ut av skapet snart.

Anonymous poster hash: beace...475

Skrevet

-Tråden er ryddet for tekst og bilder med kopirett-

- Magnifique, mod.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med brystene mine! Måtte bare si det siden jeg har et inntrykk av at mange damer er så misfornøyde. Jeg har akkurat passe, naturlig c cup. De er yndige, og henger ingenting selv om jeg er voksen. Skjønner ikke at noen kan tenke tanken å putte inn noe fremmed i sin egen kropp, som silikon er. Men synes alle damer skal strutte med sine, om de er a cup eller langt ut i alfabetet...Det er helheten som gjelder! Bli glad i brystene dine, uansett størrelsen. Synes alle størrelser kan være vakre.

Anonymous poster hash: 18063...14c

Det er fryktelig lett å si når man har en del pupp som C-cup faktisk er. Du bruker deg selv som mal og viser her ingen evne til å sette seg inn i andres situasjon med tanke på at du bare ikke kan fatte hvorfor man putter noe inn der.

Og siden du ikke klarer å se andre perspektiv eller har opplevd følgende selv synes jeg du ikke skal uttale deg; være helt flat, ikke finne klær som sitter fint (bortsett fra store gensere og noen børser. På topper, kjoler og tynne gensere blir det for mye stoff til overs for det er ingenting å fylle der), få blikk i garderober, når man ammer har man så lite at alt er synelig for alle som passerer og man får vondt i nakke/skuldre fordi man må holde babyen så høyt oppe (ammepute er bare å drømme om) og føle seg pyton i bikini.

Blir så lei av at andre mennesker, og spesielt kvinner, ikke evner å se at andre kan ha et anderledes utgangspunkt. Du sier man skal strutte med hva man har, men jeg hadde_ingenting_. Jeg la inn 250g i hver pupp, og har en B-cup, altså mindre enn deg. Ser du fortsatt ikke hvorfor noen velger å legge inn?

Anonymous poster hash: 7d57a...e6e

Skrevet

Det er fryktelig lett å si når man har en del pupp som C-cup faktisk er. Du bruker deg selv som mal og viser her ingen evne til å sette seg inn i andres situasjon med tanke på at du bare ikke kan fatte hvorfor man putter noe inn der.

Og siden du ikke klarer å se andre perspektiv eller har opplevd følgende selv synes jeg du ikke skal uttale deg; være helt flat, ikke finne klær som sitter fint (bortsett fra store gensere og noen bluser. På topper, kjoler og tynne gensere blir det for mye stoff til overs for det er ingenting å fylle der), få blikk i garderober, når man ammer har man så lite at alt er synelig for alle som passerer og man får vondt i nakke/skuldre fordi man må holde babyen så høyt oppe (ammepute er bare å drømme om) og føle seg pyton i bikini.

Blir så lei av at andre mennesker, og spesielt kvinner, ikke evner å se at andre kan ha et anderledes utgangspunkt. Du sier man skal strutte med hva man har, men jeg hadde_ingenting_. Jeg la inn 250g i hver pupp, og har en B-cup, altså mindre enn deg. Ser du fortsatt ikke hvorfor noen velger å legge inn?

Børser=bluser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...