AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Trodde du at du skulle få se ett bilde? Der tok du skammelig feil! Jeg lurer på hvorfor man higer så veldig etter kommentarer på kroppen sin. joda,det henger sammen med selvbilde. Men det er mer viktig hvordan man er som menneske. Om man absolutt vil ha skryt for noe, så burde de heller spørre om: Synes du jeg er smart? synes du jeg er snill? Det gjør mer for selvtilliten å positive tilbakemeldinger på hvordan man er som menneske, enn hvordan man ser ut. Det burde ihvertfall gjøre mer for selvtilliten. Anonymous poster hash: da8dc...736
Gjest Vux Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Jenter skal da ikke gå rundt med et spesielt negativt selvbilde, bare fordi de ikke har et A4 ansikt, sånn sett kunne det jo være hyggelig med positive kommenterer om noens utseende, så sant man ikke overdriver da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå