AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 LOMMETØRKLER!!! Noe så utrolig grisete og ekkelt. "Jeg har snørr og buser i nesa, blåser det ut i lommetørklet, og legger det i lomma. Smart plan!" Nei, det er ikke det. Der liggger det ved siden av småmynt, nøkler og andre ting og sprer bakterier. Du stikker hendene i lommene for å ta opp noe, du håndhilser på andre, du spiser. ÆSJ!! Lommetørkle er turn off!! Enig? Anonymous poster hash: ea529...1e7 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Helt enig. Mye rensligere å bare grave i nesa med fingrene og spise bubben. Så er man kvitt problemet. Anonymous poster hash: c8e38...7c0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Helt enig. Mye rensligere å bare grave i nesa med fingrene og spise bubben. Så er man kvitt problemet. Anonymous poster hash: c8e38...7c0 Hva med å bruke papir? Bruk og kast! Anonymous poster hash: ea529...1e7
Rosewood Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Urgh, det har jeg også tenkt på. Skikkelig nasty!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå