Gå til innhold

Hva i hel.....er det med....


Fremhevede innlegg

Skrevet

LOMMETØRKLER!!!

Noe så utrolig grisete og ekkelt. "Jeg har snørr og buser i nesa, blåser det ut i lommetørklet, og legger det i lomma. Smart plan!"

Nei, det er ikke det. Der liggger det ved siden av småmynt, nøkler og andre ting og sprer bakterier. Du stikker hendene i lommene for å ta opp noe, du håndhilser på andre, du spiser. ÆSJ!!

Lommetørkle er turn off!! Enig?



Anonymous poster hash: ea529...1e7
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Mye rensligere å bare grave i nesa med fingrene og spise bubben. Så er man kvitt problemet.



Anonymous poster hash: c8e38...7c0
Skrevet

Helt enig. Mye rensligere å bare grave i nesa med fingrene og spise bubben. Så er man kvitt problemet.

Anonymous poster hash: c8e38...7c0

Hva med å bruke papir? Bruk og kast!

Anonymous poster hash: ea529...1e7

Skrevet

Urgh, det har jeg også tenkt på. Skikkelig nasty!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...