Gå til innhold

Sang fra meg til brudgommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet den perfekte sangen fra meg til brudgommen til bryllupet. "Bitch" med Meredith Brooks! Har hørt alle mulige tårepersende kjærlighetssanger, men ingen passet så godt som denne. Mulig den ikke egner seg for solonummer i kirken men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke den ganske kjent da? Med en dame som synger?

Skrevet

:ler: Har aldri hørt om noen som har hatt en slik sang fra seg selv til brudgommen, gitt... hehe..

Selv ville jeg skrevet en sang selv, jeg... :wink:

Skrevet

Ikke helt min smak nei...

Sangen er kul nok den, på vorspiel o.l.

Min familie OG HANS :o hadde nok fått bak-over-sveis om jeg hadde sunget noe sånt i vårt bryllup.

Men så er jeg litt mer av den romlemantiske "gammendagse" typen kanskje?

Skrevet

Ikke en sang jeg ville valgt men. Den mer enn hentyder at du er et skikkelig hespetre som gjør mannen din ulykkelig rett som det er.

Men, men.. dersom dere er fryktelig selvironiske begge to, kan det sikkert gå bra.

Skrevet
Ikke en sang jeg ville valgt men. Den mer enn hentyder at du er et skikkelig hespetre som gjør mannen din ulykkelig rett som det er.

Men, men.. dersom dere er fryktelig selvironiske begge to, kan det sikkert gå bra.

:o Har du en dårlig dag, Cecily??

Feilvurderte visst hvor humoristisk publikum ville ta innlegget mitt..... Tenkte jo ikke akkurat å stille med Cumshots og headbange meg gjennom "Bitch" fra alteret da....

Jaja.

Skrevet

Jeg har vel ikke en dårlig dag, jeg forteller kun hvordan jeg tolker innholdet i teksten :o .

Å fornærme deg var ikke meningen, beklager om du tok det som en fornærmelse. Men du bør tenke på hvordan de som skal høre sangen vil kunne tolke den. Og om jeg er treg i hodet og ikke forstod at du ikke mente at du ville ha denne sangen, ja da beklager jeg nok en gang. :enig_animasjon: :sjenert:

Skrevet
Og om jeg er treg i hodet og ikke forstod at du ikke mente at du ville ha denne sangen' date=' ja da beklager jeg nok en gang. :enig_animasjon: :sjenert:[/quote']

Jeg også...... Forsto ikke ironien i dette innlegget jeg visst :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...