Gå til innhold

Oppstart Escitalopram


Fremhevede innlegg

Skrevet

Startet på antidepressiva for 12 dager siden, først 5 mg i seks dager før jeg forrige uke økte til 10 mg. Etter øking av dosen har jeg konstant angst, ekkelt sug i magen. Er dette vanlig, eller betyr det at medisinene ikke fungerer? Fått sobril til å bruke under oppstart, men vil nødig bruke dette.

Skal til legen neste uke.

Anonymous poster hash: db6b9...89c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig at man kan få økt angst i starten på bruk av disse. 12 dager er altfor lite til å si om du har noen effekt av dem ennå. De sier 4 uker, kanskje mer også. Så man må rett og slett smøre seg med litt tålmodighet, selv om det er tøft! Vet åssen du har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...