Gå til innhold

Hvor stor stillingsprosent jobber du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber i helsevesentet. Har 100% stilling og jobbet det til nå, nå har jeg permisjon i deler av den og jobber 86%. Dette pga jeg er på en veldig fysisk tung avd med tungeløft og veldig hektisk. Ryggen har begynt å streike :/

Anonymous poster hash: bbd47...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du fornøyd med det? Skulle du ønske du jobbet mer/mindre? :-)

Dersom du jobber redusert; er det fordi du har barn?

Jeg har 100% man-fre, og har i tillegg en jobb på 20% utenom....+ selger jeg homeparty produkt.

Kjenner jeg begynner å få nok. Har ingen barn da. Men jeg klarer meg ikke kun på 100% lønn da jeg jobber i en jobb jeg er overkvalifisert for og lønna ligger 100.000 under det jeg ville hatt i startlønn viss jeg fikk jobb som jeg er utdannet til. Eller jeg klarer meg, men da blir det ikke noe som hels til overs. Driver å søker jobber og håper på å kunne få meg en ny som er bedre betalt og da er drømmen å jobbe 80%. Mer fritid og mer tid til hus og hjem.

Anonymous poster hash: ec213...353

Er du seriøs?

Jeg klarer meg med 70% stilling i helsevesenet som ufaglært. Har bil, leilighet og barn.

Det handler vel om hva man prioriterer og hvor høyt forbruk man har.

Anonymous poster hash: 75f56...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs?

Jeg klarer meg med 70% stilling i helsevesenet som ufaglært. Har bil, leilighet og barn.

Det handler vel om hva man prioriterer og hvor høyt forbruk man har.

Anonymous poster hash: 75f56...8e0

Og en mann med egen inntekt...?

Anonymous poster hash: d3842...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50-70% avhengig av måneden.

Går 200% skole ved siden av.

Anonymous poster hash: d498a...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs? Jeg klarer meg med 70% stilling i helsevesenet som ufaglært. Har bil, leilighet og barn. Det handler vel om hva man prioriterer og hvor høyt forbruk man har. Anonymous poster hash: 75f56...8e0

Du tjener garantert med i årslønn inkl tillegg som ufaglært i helsesektoren enn jeg tjener i min 100% jobb. Jeg har flere års studielån og huslån itillegg :-) jeg klarer meg med dem 100% jobbe. viss jeg skal snu på hver krone, men det tapper nesten mer for energi enn å jobbe ekstra. Har ikke mann, nei.

Anonymous poster hash: ec213...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...