Gå til innhold

Boys- hva synes dere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, enig i at ts sitt bilde ikke var drømmekroppen, men har vært inne på et engelsk treningsforum og der skal det ikke mye til for at mennene synes ei dame er deilig. Er jo egentlig det inntrykket jeg har i virkeligheten også. Er det ei pen og relativt slank jente, så er ikke mennene så kresne, men på KG ser jeg ofte folk poster bilder av kvinner med over gjennomsnittet flotte kropper og likevel er det mange menn som sier at hun ikke var "bra nok"... Selv om de med stor sannsynlighet ikke har sjanse på ei dame som er like pen i virkeligheten! Lett å forstå at noen er single når dem er så kresne og kravstore.

Anonymous poster hash: 00458...095
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva skjer med bilder av hun der overalt for tiden?

Anonymous poster hash: e5aec...4fa

Endret av Magnifique
Skrevet

-Tråden er ryddet for bilder med kopirett (omgjort til lenker), samt avsporing-

- Magnifique, mod.

Skrevet

Synes hun på bildet er litt småtjukk. Feite lår og magen begynner å komme. Jeg gir henne 5 år til så er hun en tjukkas.

Anonymous poster hash: 997c6...b29
Gjest utoginn
Skrevet

Jeg lurer fordi alle sier "jeg liker jenter med stor rumpe, store pupper, smal midje og flat mage" men denne jenta her har ikke flat mage, men timeglassfigur og derfor lurer jeg på om hun er attraktiv.

Anonymous poster hash: 4e175...f71

Lurer du på om hun er attraktiv?

Det ser du vel selv?

Jeg lurer på hvordan hodet er...

Gjest Coolaid
Skrevet

Dama på bildet først i tråden her er det jeg vil kalle litt lubben.

Pen hudfarge da. :)

Brystene virker fine. :) Men, men, det er en BH i veien.

Kall henne hva du vil, det blir ikke mer riktig av den grunn.... lubben du liksom.....

Skrevet

Som gutt/mann synes jeg den første kroppen var aldeles nydelig, og det er absolutt ikke noe galt med den. tvert imot!

Skrevet

Jeg lurer fordi alle sier "jeg liker jenter med stor rumpe, store pupper, smal midje og flat mage" men denne jenta her har ikke flat mage, men timeglassfigur og derfor lurer jeg på om hun er attraktiv.

Anonymous poster hash: 4e175...f71

Godt takendes, hun der.

Skrevet

Pen men har solet seg for mye, det er turn off. Får stygg hud og kanskje hudkreft senere også

Skrevet

Nydelig

Anonymous poster hash: db31f...339

Skrevet

Dere klager på og slår ned på jenter som trenger bekreftelse hele tiden, og allikevel går dere inn i tråder og kaller jenter med helt normale, slanke og fine kropper for lubne og feite?

• Liker 5
Skrevet

Pssst.... Hun spør "boys" så kan vi som drikker kaffe, stille her... :-p

Skrevet

Dere klager på og slår ned på jenter som trenger bekreftelse hele tiden, og allikevel går dere inn i tråder og kaller jenter med helt normale, slanke og fine kropper for lubne og feite?

Sier meg enig. Ingenting er bra nok for mennene her. Enten har de for stor mage, for små pupper, for tykke bein eller noe annet - til tross for at det er modeller osv som har finere kropper enn de fleste "normale" folk! Lol

Skrevet

Sier meg enig. Ingenting er bra nok for mennene her. Enten har de for stor mage, for små pupper, for tykke bein eller noe annet - til tross for at det er modeller osv som har finere kropper enn de fleste "normale" folk! Lol

Årsaken ligger i at norske kvinner definerer fet som normal.

Anonymous poster hash: 1aea3...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...