AnonymBruker Skrevet 25. februar #41 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 26.1.2015 den 10.30): Jeg målte nå. Ned 4 cm rundt magen, opp 2 cm rundt armer,lår og opp 4 cm rundt rumpe...... Anonymous poster hash: a6d10...630 Det er effekten av trening. Anonymkode: 35ce9...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 25. februar #42 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg får hjelp av en kostholdsveiledning pp ukentlig basis. Sksl spise 1800 kcal pr dag, og drikke minst 2 liter vann . Har alltid slitt mee vekten siden jeg ble voksen og flyttet hjemmefra. Har prøvd utallige dietter og kurs, og vært innom slankesprøyter. Skriver alt som går i munnen hver dag i en app, også en nøtt eller 3. Logger vann også. Har ingen restriksjoner på hva jeg spiser , men holder meg helt unna godteri, potetgull og kaker . Baker brød selv for å se hva jeg spiser. Trener styrke 2x pr uke. Har fortsatt ikke gått ned etter 5 uker, er fortsatt optimist og tenker det vil ordne seg til sommeren. Vekten står stille eller går opp/ned 1.5-2 kg. Anonymkode: c01fa...4b3 Nå vet ikke jeg hva du veier i utgangspunktet, om du er mann eller kvinne, alder etc. Men for meg er 1800 kcal for mye om jeg skal ned i vekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #43 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er effekten av trening. Anonymkode: 35ce9...3e6 Haha, ja, jeg kan ikke måle noe, jeg blir "tynnest" av å ligge på sofaen om jeg skal måle. Veier kanskje mindre også. Men jeg elsker å ha en sterk kropp, så jeg trener mye styrke, bruker str S i overdeler og str L i bukser fordi rumpe og lår med muskler må få plass. Har en sterk og god kropp jeg liker. Veier meg sjelden, aldri målt noe. Men om buksene mine blir løsere vet jeg at det har skortet på styrketreningen, eks ved sykdom av litt varighet. Så for meg er løsere bukser ikke en bra ting, det betyr kropp på vei mot slapp, dvask og svak. Så jeg passer mest på magefettet, og har noen kjennetegn på at ting sklir ut kostholdsmessig og fettmessig. Grensen min går på når jeg kjenner "lovehandles", det er det første stedet det kommer når jeg er på vei mot et dårligere sted. Og da er det bare å innse at slik kan man ikke holde på Anonymkode: 14c79...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 26. februar #44 Del Skrevet 26. februar Tren mer intervall (trenger ikke jogge, motbakke gir like bra effekt), å trene hjertet er superbra for helsa og om du gjør det 2-3 ganger i uka så er det tipptopp:) Styrketrening øker muskelmassen, så for min del har jeg hatt mer fokus på intervall for å få vekta på plass, så skal jeg implementere styrke når jeg ønsker å øke muskelmassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå