AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Dette høres kanskje veldig merkelig ut, men er ute etter å høre om noen har samme opplevelsen som meg. Jeg har onanert så lenge jeg kan huske (og da mener jeg fra jeg var et lite barn). Jeg husker det godt, og jeg husker jeg gjorde dette fordi det var så deilig å få orgasme (noe jeg selvsagt ikke visste hva var på den tiden). Jeg har gjort det omtrent hele mitt liv og er nå i midten av 20 årene. Jeg er kvinne forresten. På grunn av dette, så er orgasme blitt en veldig vanesak. Like vanlig som å gå på do. Nå som jeg har blitt voksen så klarer jeg ikke helt å koble orgasme med noe seksuelt i det hele tatt. Jeg visste jo ikke hva seksualitet var da jeg begynte med det. Det var bare noe jeg gjorde... Er jeg den eneste i verden som har denne opplevelsen av orgasme? Setter pris på seriøse svar. Anonymous poster hash: eecce...18a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Du er ikke alene Takk for svar Anonymous poster hash: eecce...18a
LittDiva Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Skjønner hva du mener , men for meg er orgasme høyst seksuelt uavheningig om det er selvgjort eller med en partner , og om det er en del av settingen eller "bare må ha det " .
Gjest 100%naturlig Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Dette høres kanskje veldig merkelig ut, men er ute etter å høre om noen har samme opplevelsen som meg. Jeg har onanert så lenge jeg kan huske (og da mener jeg fra jeg var et lite barn). Jeg husker det godt, og jeg husker jeg gjorde dette fordi det var så deilig å få orgasme (noe jeg selvsagt ikke visste hva var på den tiden). Jeg har gjort det omtrent hele mitt liv og er nå i midten av 20 årene. Jeg er kvinne forresten. På grunn av dette, så er orgasme blitt en veldig vanesak. Like vanlig som å gå på do. Nå som jeg har blitt voksen så klarer jeg ikke helt å koble orgasme med noe seksuelt i det hele tatt. Jeg visste jo ikke hva seksualitet var da jeg begynte med det. Det var bare noe jeg gjorde... Er jeg den eneste i verden som har denne opplevelsen av orgasme? Setter pris på seriøse svar.Anonymous poster hash: eecce...18a Hei jeg var veldig tidlig ute og fikk orgasme veldig tidlig, type ca 6 år. Jeg onanerte mye å var helt avhengig av å få orgasme mye og ofte mange ganger om dagen. Ble litt sånn vanegreie før jeg hadde sex, menn hadde ingen problemer med å knytte orgasme sammen med sexualitet. Jeg ksn allikevel klare meg uten sex, men ikke uten orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå