Gå til innhold

Hvordan blir jeg en slayer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest litt på dette SlutHate-forumet noen over her skrev om. Herregud, det er da faen ikke rart de ikke får seg ligg med de holdningene der. I tillegg så tok jeg en titt på "rate me"-delen, hvor mindre attraktive menn ble ratet relativt høyt, mens kvinner (selv de relativt attraktive) ble ratet relativt lavt. HAH. De har jo tydelig ikke kontakt med virkeligheten.

Du kan selv tro at du blir en "slayer", men om du anser deg selv som "slayer" (eller incel for den saks skyld), så er det ufattelig lett gjennomskuelig. Iallfall for oppgående damer. Om du vil bare pule rundt, jaja, lykke til. Da får du de damene du ikke tåler. Skikkelige damer, vil ikke ha menn som deg, og da blir du bare eksponert for "drittdamer" da.

Men ja, det er sant. Også "nice guys" blir gjennomskuet. Og da mener jeg de som ikke FAKTISK er nice guys, men de som rett og slett mener at de skal ha ligg med en dame fordi de er hyggelig med henne. Vet dere hva? VI GJENNOMSKUER DEG. Når vi sier at vi bare vil være venner, ja, da vil vi bare være venner. Og når du da svarer med "strålende! La oss være venner da.", men fortsatt har en baktanke om at alt det snille du gjør, herregud da må du jo få deg fitte etterhvert -- nope. Nei. Du er ikke en nice guy. Du er en dritt, og du kommer ingen vei med dette. La meg si det en gang, og få dette presset inn i hodet ditt: du er ikke en nice guy om du, på vennskapspremisser, forventer på et eller annet tidspunkt å få sex fra vedkommende du er hyggelig mot FORDI du er hyggelig. Som om sex skal være en form for betaling!? Fyfaen. Jeg er så glad for at jeg har funnet en mann, og ikke noe vissvass av dette guttedrittet enkelte driver med for tiden.



Anonymous poster hash: 3d5af...de9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Incel....slayer....jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel. :)

over 25 = OLDCEL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...