Gå til innhold

Til menn, vanskelig å komme ved BJ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt sammen med en mann som er 35 år. Han har hatt to lange forhold bak seg, og vært gift, men ikke kommet under BJ før vi ble sammen... Er det vanskeligere å komme ved BJ enn runking?

Anonymous poster hash: 4db6f...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke hvis kvinna er dyktig på å suge. Da er det lettere å komme ved BJ enn av å bli runket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under en BJ kan det jo være små øyeblikk hvor jeg føler for at det bør gjøres raskere eller roligere. Med hånda kan jeg reagere lynkjapt på det, mens ved en BJ får jeg ikke formidlet dette - da blir det som hun vil. Følgelig vil hånda mi alltid treffe mitt behov mer nøyaktig, og da kommer jeg i mål raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at 90% av damer ikke kan å suge skikkelig bra. Men de få som kan det, kommer jeg hver gang.:)

Anonymous poster hash: 8dfa2...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at 90% av damer ikke kan å suge skikkelig bra. Men de få som kan det, kommer jeg hver gang.:)

Anonymous poster hash: 8dfa2...5c9

Min erfaring er at menn ikke klarer å veilede bedre enn " det du gjør nå er kjempe fint, jeg vet ikke hva du kan gjøre bedre" haha så feilen kan ofte ligge på begge parter ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at 90% av damer ikke kan å suge skikkelig bra. Men de få som kan det, kommer jeg hver gang. :)

Anonymous poster hash: 8dfa2...5c9

Første gangen jeg sugde noen, kom han. Han sa det var bra og virket fornøyd. Og han var full i tillegg. Trodde derfor jeg gjorde en ok jobb. Men når du sier at din erfaring er at de aller aller fleste ikke kan suge, så blir jeg usikker igjen. Var det kanskje ikke så bra da?:/

Anonymous poster hash: ef1a5...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte kan det rett og slett ikke.

Forstå at tennene ikke skal brukes som rivjern mens du holder på.

Skal du suge den hard, så ikke ta all forhuden i munnen som en skinnfille og sug på denne, trekk den ned og kos der det skal koses med munnen.

Det er ikke ett sugerør. Enkelte suger jo til så en tror innvoller er på vei ut den veien.

Mitt tips er å bruke hånden samtidig, øk tempo etterhvert og bruk hånden som en forlengelse av munnen. Da får en samtidig følelsen av at du får den lengre inn i munnen enn du gjør, det blir mer behagelig med kombinasjonen og en kan enklere justere tempo, og vips du har en munnfull!



Anonymous poster hash: aa27c...6e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg sugde noen, kom han. Han sa det var bra og virket fornøyd. Og han var full i tillegg. Trodde derfor jeg gjorde en ok jobb. Men når du sier at din erfaring er at de aller aller fleste ikke kan suge, så blir jeg usikker igjen. Var det kanskje ikke så bra da?:/

Anonymous poster hash: ef1a5...2be

Har opplevd akkurat det samme. Første mannen jeg sugde, han sa jeg var flink og kom etter... 2 min kanskje? (Begge var litt fulle) Men kan jo hende han bare sa det for å være snill! Ikke vår skyld da, vi kan jo ikke vite det.. Like mye mannens oppgave og ta ansvar for egen nytelse og kommunisere hva som er deilig for han og ikke :)

Anonymous poster hash: 55c0a...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte kan det rett og slett ikke.

Forstå at tennene ikke skal brukes som rivjern mens du holder på.

Skal du suge den hard, så ikke ta all forhuden i munnen som en skinnfille og sug på denne, trekk den ned og kos der det skal koses med munnen.

Det er ikke ett sugerør. Enkelte suger jo til så en tror innvoller er på vei ut den veien.

Mitt tips er å bruke hånden samtidig, øk tempo etterhvert og bruk hånden som en forlengelse av munnen. Da får en samtidig følelsen av at du får den lengre inn i munnen enn du gjør, det blir mer behagelig med kombinasjonen og en kan enklere justere tempo, og vips du har en munnfull!

Anonymous poster hash: aa27c...6e9

De fleste skjønner vel at man ikke skal bruke tennene!

Anonymous poster hash: 55c0a...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de fleste skjønner det, men ikke alle klarer å unngå at tennene skraper borti, noe som ødelegger ganske mye og er meget ubehagelig.



Anonymous poster hash: aa27c...6e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hvor flink hun er og en del andre ting, vil jeg tro. Har aldri kommet ved det.

Endret av Synapomorphy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg sugde noen, kom han. Han sa det var bra og virket fornøyd. Og han var full i tillegg. Trodde derfor jeg gjorde en ok jobb. Men når du sier at din erfaring er at de aller aller fleste ikke kan suge, så blir jeg usikker igjen. Var det kanskje ikke så bra da?:/

Anonymous poster hash: ef1a5...2be

Ja desverre pynter menn på sannheten for ikke å såre. Gjorde dette selv da jeg var yngre, men har innsett at hvis man skal lære ei jente å suge bra må man forklare ned til minste detalje hvordan det bør gjøres. Men selv da er det noen som ikke får det til. Erfaringen min sier ar enten har man talent for dette eller ikke.:)

Anonymous poster hash: 8dfa2...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jeg har sugd har kommet relativt lett. Bortsett fra sistemann, men på han funket jo ikke noe, bortsett fra ren mishandling av pikken. Han har dratt den så hardt, at det var jo umulig. Måtte jo klemme den flat og dra i et vilt tempo skulle han komme. Ble til at det som funket best var samleie, da gikk det merkelig nok relativt kjapt for han. Og håper ikke jeg møter en til som han. Jeg er glad i å suge, og kjenne at han kommer i munnen min.



Anonymous poster hash: 34596...7ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...