Gå til innhold

"Skadet" ryggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går (den 24.) skadet jeg ryggen min med å bli løftet opp etter beina (ikke spør...) og "falt" fremover slik at ryggen ble veldig bøyd. Det knakk høyt og jeg fikk utrolig store smerter i korsryggen, og det har jeg enda. Det er helt grusomt vondt å bøye seg bak og ganske vondt å røre på ryggen generelt sett.

Burde jeg dra til lege?

Anonymous poster hash: 5a608...404
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det burde du virkelig. kan være du trenger fysioterapi eller kiropraktor. sikkert vridd en muskel eller noe. å i ryggen gjør det noe så forbanna vondt!

Anonymous poster hash: 8d1d4...279
  • Liker 1
Skrevet

Antagelig har du bare fått en "kink i ryggen", så lenge du ikke har noen nevrologiske utfall kommer dette til å gå bra. Tror jeg. :)

Anonymous poster hash: a61c5...670

Skrevet

Du kan ha fått et brist i en ryggvirvel, stukket både sener, muskler, og nerver, delvis revet av et muskelfeste, brukket ryggen et sted man ikke automatisk blir lam, poppet noe delvis ut av ledd i bekkenet, eller bare fått en smell.

Uansett er det veldig viktig å komme seg til legen når det er snakk om plutselige smerter i ryggen, da det kan gå alvorlig galt om det er noe som må behandles.

Sannsynligheten er at du bare har fått litt juling og at det går over av seg selv, men det er bedre å få det bekreftet enn å plutselig finne ut etter et halvt år at du faktisk har brukket ryggen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...