AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Del Skrevet 25. januar 2015 Her kommer det! Jeg er fast pendler med tog, og har på en måte fått nok .. Du nyter din medbrakte frokost på toget. Greit nok, men er det så jævla vanskelig å legge avfallet i søpla? Bananskall og epleskrotter hører til i søpla, ikke på gulvet! Når det er regnvær eller snø, ja da er det jo en GOD IDÉ å slenge de våte, skitne og ekle beina dine i setet ovenfor deg. Da blir det så tørt og godt til nestemann som kommer! Når konduktøren sier du ikke får sitte og tilgrise setene på den måten, blir du ikke flau? Det burde jo vært normal folkeskikk. For ikke å snakke om du som legger din våte paraply i setet ved siden av deg .. Apropos, setet er for kundene. Når du ser det er fullt av folk som står rundt deg, hvorfor flytter du ikke sekken din fra setet? Jeg er ikke interessert i å høre hvor mange gutter du "naila" i helga, eller hvor full du ble på cider. Eller så har vi forretningsmannen som snakker høyt i telefonen om overskuddet til bedrifta, i et ganske stappfullt tog. The list goes on! Kudos til de som jobber ombord og hanskes med alle vemmelige,brautende passasjerer. Virkelig! Flere uvaner? (Har mange på lager, men skriver på mobil)Anonymous poster hash: cf4f0...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 31. januar 2015 #2 Del Skrevet 31. januar 2015 Derfor kjører jeg bil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. februar 2015 #3 Del Skrevet 5. februar 2015 det verste er de som starter å løpe etter toget 2 minutter før det kommer og løper ned alle i sin vei, eller de som begynner å presse seg inn før alle har gått av toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VampireLadyXXL Skrevet 5. februar 2015 #4 Del Skrevet 5. februar 2015 Skjønner ikke hvorfor folk sitter og irriterer seg så mye over ting.. Høres ut som den gretne faren min på 60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 5. februar 2015 #5 Del Skrevet 5. februar 2015 Skjønner ikke hvorfor folk sitter og irriterer seg så mye over ting.. Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heltprinsesseass Skrevet 5. februar 2015 #6 Del Skrevet 5. februar 2015 De folka som slår opp paraplyen inn i ryggen på folka foran i det de er på vei ut av toget. Seriøst: Du lå ni måneder i vann før du kom til verden, du tåler litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå