Gå til innhold

Smerter under og etter orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plutselig har jeg begynt å få vondt rett før, under og etter orgasme. Er en stikkende smerte, i underlivet. Er 24 år gammel, aldri opplevd det før men de tre siste dagene har det vært sånn, både med og uten partner. Hva kan dette komme av? Veldig ubehagelig, og ganske vondt.

Anonymous poster hash: ff78a...611
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vestibulitt?

Urinveisinfeksjon?

Kom deg til legen i hvert fall:-) Lykke til, det ordner seg nok:-))

Skrevet

Vestibulitt?

Urinveisinfeksjon?

Kom deg til legen i hvert fall:-) Lykke til, det ordner seg nok:-))

Tror ikke jeg har urinveisinfeksjon, men kan jo hende :vetikke: Har hatt det før og det føles ikke sånn.

Det andre har jeg ikke hørt om, men skal sjekke det ut.

Gir det seg ikke er det vel bare å komme seg til legen!

Takk for svar :blomst:

Skrevet

Ingen flere? Har ikke vært hos legen enda, har ikke hatt muligheten, men dette begynner å bli plagsomt. Orgasme er jo ikke noe godt lenger. Hvordan kan noe sånt oppstå så plutselig?

Skrevet

Kun opplevd som gravid. Er verdt en legetime dette!

Anonymous poster hash: e2f1b...c66

Skrevet

Tror ikke jeg er gravid. Håper ikke det, iallefall. Huff. Synes det er litt flaut å gå til legen med noe sånt, jeg da. Kommer fra en relativt liten plass, og befinner meg der for øyeblikket. Type alle kjenner alle. Håper liksom det skal bare gi seg, men det er vel ikke sånn det funker alltid.

Skrevet

Husker jeg fikk det i forbindelse med mens før jeg ble gravid også. Så for min del har det vært i forbindelse med livmor men ikke uten grunn. Husk at legen har taushetsplikt! Full sjekk hos en privat gynekolog med ultralyd ville jo vært gull for deg om du har mulighet til å reise litt, vet jo ikke hvor du befinner deg!

Skrevet

Husker jeg fikk det i forbindelse med mens før jeg ble gravid også. Så for min del har det vært i forbindelse med livmor men ikke uten grunn. Husk at legen har taushetsplikt! Full sjekk hos en privat gynekolog med ultralyd ville jo vært gull for deg om du har mulighet til å reise litt, vet jo ikke hvor du befinner deg!

Takk for svar, håper det er noe sånt.

Er ca et år siden jeg sluttet med hormonprevansjon, kanskje det har noe med hormonforandringer å gjøre? Har bare hørt at det kan ta lang tid før effekten av de er helt borte, på en måte.

Befinner meg i ei lita bygd nord i landet, så noe private greier finnes ikke her, i beste fall må jeg nok kjøre noen timer. Men skal på reise snart, så får vel google litt tenker jeg. Åh, skuffa, har ikke turt å ha noe sex på lenge føler jeg, og så skulle vi teste i dag og var like vondt :bond::sur: Dritt.

Skrevet

Legen har taushetsplikt og tror ikke den blir brutt, men stoler ikke helt på det fordi helsesøster en gang fortalte sin sønn noe jeg hadde sagt til henne på en time med henne. Dette fikk jeg vite noen mnd senere, da det glapp ut av sønnen (som er en kompis av meg), han tenkte nok ikke på hvordan han hadde fått vite det.. Ingen andre visste det, så det kunne liksom ikke være noen andre enn henne han fikk vite det av.

• 2 uker senere...
Skrevet

TS: fant du ut av dette? Jeg har hatt det akkurat sånn du beskriver i ca to måneder nå. Vært hos gynekolog, alt så normalt ut.

Anonymous poster hash: 44353...9a3

Skrevet

Strever du etter orgasmen, spenner du deg mye, eller får du orgasme lett?

Har opplevd å få det ved mange etter hverandre eller om jeg har strevd veldig for å få det til, leste meg opp på det en gang og kom til konklusjon om at det i mitt tilfelle rett og slett skyldtes at musklene i underlivet ble for belastet, som du ikke har trent.

Vanskelig å forklare, ikke nylig jeg leste dette heller, du burde hvertfall lese om det og om det høres ut som om det er det du har, og om du ikke slapper helt av i kroppen når du får det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...