AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg fikk for en liten stund siden utskrevet resept på medisiner som jeg skal gå på i ca. et år. Må jeg dra til lege hver gang jeg skal ha nye piller, eller ligger resepten inne i systemet så jeg kan hente ut på apotekt hver gang jeg går tom? (hentet på elektronisk resept nå når jeg hentet første gang) Anonymous poster hash: 6ef04...44b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Du kan sjekke på mineresepter.no hvor mange ganger du kan hente før du må ha ny resept. Mange legekontor tilbyr fornying av resept over SMS, ville sjekket på netsiden deres om du kan gjøre det Anonymous poster hash: 9e3fa...d72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå