AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg er oppgitt. Jeg får ikke orgasme ved penetrering. Å stimulere klitoris går an. Men jeg vil kjenne en ordentlig orgasme under sex uten å være avhengi av en finger. What to do? Om størrelsen har noe med det å gjøre, så er ikke utstyret noe å klage på....Anonymous poster hash: a2b31...d08
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Ikke alle som klarer å komme av penetrering, så det er helt normalt. Og klitorisorgasme er en ordentlig orgasme. Anonymous poster hash: 88820...501
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Jeg klarer så vidt å komme med fingrene jeg, vaginalorgasme er som julenissen for meg -litt usikker på om den finnes (sannsynligvis ikke). Så ja, nei, har ingen gode råd. Anonymous poster hash: f0ee0...164
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Prøv å finn en stilling der penis-skaftet kan stimulere klitoris. For min del fungerer det best når jeg sitter oppå ham i sofan eller på en stol. En slik orgasme er bedre fordi du blir stimulert både på innsiden og på utsiden samtidig. Anonymous poster hash: ee090...6d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå