Gå til innhold

brokkoperasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble henvist til sykehuset for å fjerne et brokk før helga. Har ikke fått timen enda, å legen var svært rask med å henvise, å ga lite info før hun kasta meg ut igjen. Så lurer på om noen har erfaring med lyskebrokkoperasjon?

Hvor lenge må man være på sykehuset?

Kikkhull? Hvor mange hull?

Mye smerter?

Narkose?

Må man vente lenge med å trene etterpå?



Anonymous poster hash: 9d534...98b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du mann? Hvis sykehuset bruker moderne teknikk er det lokalbedøvelse og du kan reise etter 1-3 dager. Må være relativt i ro i noen uker, men som regel er det lite smerter. Kan ta en stund før du får svar fra sykehuset, og spørs hvor lang ventetid det er på brokkoperasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring med lysebrokkoperasjon, men har hatt en større brokk i magen der brokken ble fjernet.

Jeg hadde svært mye smerter i lang tid før jeg fikk operasjonen.

Jeg måtte ha narkose. Det gikk fint for min del.

Husker ikke hvor lenge det var før jeg kunne trene etter operasjonen, men jeg ble beordret sykemeldt i to uker etterpå. Måtte også gå med et stort "bånd av stoff" (eller hvordan jeg skal forklare det) rundt hele magen i omtrent to måneder etter den.

Jeg reiste hjem fra sykehuset samme dagen som operasjonen var. Tøft å gå til taxi, og fra taxi og hjem. Angrer på at jeg ikke ba om rullestol fra poliklinikkavdelingen til taxien.



Anonymous poster hash: 0592b...e46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, Er dame :) Takk for svar! hvor lang tid tar operasjonen ca?



Anonymous poster hash: 9d534...98b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...