Gå til innhold

Menn: Hva synes dere om utseende hennes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun ser for snill ut for min smak. Å se noen bilder av henne tenner meg ikke i det heletatt. Men for all del, hun er sikkert veldig hyggelig. :)

Endret av Maus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde ganske kraftige bein og særlig tynne var de heller ikke. Men det kan sikkert ha sammenheng med at hun går ved siden av den mannen som jo ER tynn. Hun så nesten ut som en neandertal i forhold.

Anonymous poster hash: 2caa2...55a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde ganske kraftige bein og særlig tynne var de heller ikke. Men det kan sikkert ha sammenheng med at hun går ved siden av den mannen som jo ER tynn. Hun så nesten ut som en neandertal i forhold.

Anonymous poster hash: 2caa2...55a

Dagens.

Anonymous poster hash: 54765...05a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig søt jente.. Men hvis jeg skal pirke kunne hun hatt litt større pupper og litt bedre symmetri i kroppen. Men kan ikke klage. Hvis personligheten på henne er bra, så vil hun være en 10-er på skalaen totalt sett.:)

Anonymous poster hash: f03a5...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen og feminin kropp, syns jeg. Er dame selv da men... ;) Svarte for det.

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde ganske kraftige bein og særlig tynne var de heller ikke. Men det kan sikkert ha sammenheng med at hun går ved siden av den mannen som jo ER tynn. Hun så nesten ut som en neandertal i forhold.

Anonymous poster hash: 2caa2...55a

Når ble det et mål å være tynnest mulig? Er ikke mye pent å være altfor tynn. Hun er modell, så om du ikke synes hun er tynn, så er det deg det er noe galt med!

De fleste menn synes det er sexy med litt muskuløse lår ;-)

Anonymous poster hash: c9e44...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søt jente.. Men hvis jeg skal pirke kunne hun hatt litt større pupper og litt bedre symmetri i kroppen. Men kan ikke klage. Hvis personligheten på henne er bra, så vil hun være en 10-er på skalaen totalt sett. :)

Anonymous poster hash: f03a5...a16

Kanskje puppene så litt små ut på akkurat disse bildene, men de er medium/store. Hvorfor mener du egentlig at store pupper gjør hun penere?

Anonymous poster hash: c9e44...630

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser for snill ut for min smak. Å se noen bilder av henne tenner meg ikke i det heletatt. Men for all del, hun er sikkert veldig hyggelig. :)

Trodde menn likte jenter som ser snille og søte ut jeg :) Hehe, hvilke damer liker du utseende på da? :)

Synes hun er veldig sexy jeg (er hetro kvinne, så har vel ikke så mye jeg skulle sagt, men)

tumblr_mhbe1lWNzG1r9133fo1_500.gif

Anonymous poster hash: c9e44...630

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor lurer du, TS? Forumet er plutselig fullt av slike tråder, og jeg forstår ikke helt hva som er greia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Hvorfor lurer du, TS? Forumet er plutselig fullt av slike tråder, og jeg forstår ikke helt hva som er greia.

Modell-fetishering. Vanlig blant både quinder og menn med lavt selvbilde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten avsporing: dere menn som svarer her, er dere seriøse? Jeg ser en knallfin dame som ser bedre ut enn de fleste "vanlig dødelige" og det er ikke i nærheten av godt nok? Er det virkelig blitt sånn at kravene til damer er så skyhøye nå? Glad jeg ikke er på sjekker'n :-)

Overhodet ikke frekt ment, jeg er bare skikkelig forundret over at det går an å finne noe galt med den jenta der :-)



Anonymous poster hash: 3949d...19f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...