AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Noen som fantaserer om å ha en tilskuer tilstede under akten, eller selv være tilskuer? Jeg prater ikke om å ha seg ute i offentligheten der hvem som helst kan "ta" dere, men å faktisk ta med seg noen hjem. Noen som har erfaring med dette? Jeg vurderer sterkt å prøve viproom for å se om det passer meg, men tanken gjør meg også nervøs. Anonymous poster hash: 1ff5a...ecf
Gjest lipgloss Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 viproom hva er det,hørtes litt spennende ut
Gjest Coolaid Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Jeg tenner på begge deler. Spennende, sexy og ufarlig på samme tid.
Heeyaa Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Jeg prater ikke om å ha seg ute i offentligheten der hvem som helst kan "ta" dere, men å faktisk ta med seg noen hjem. Noen som har erfaring med dette? Jeg har gjort begge deler og det kan anbefales. Det å få være i samme rom og seng sammen et ukjent par som hadde sex, var utrolig spennende. Spm ang dette? Spør i vei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå