AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg har aldri vært så ille før. Men de tre siste gangene jeg har hatt mensen, så har jeg vært skikkelig humørsyk i forkant. Jeg griner, kjefter og er superhappy. Det er helt forferdelig! Hva kan jeg gjøre med dette? Jeg er 23, har aldri gått på annen prevensjon enn kondomer. Anonymous poster hash: 6d246...e02
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 + Ta tid til ro etter skole/ jobb. Ha en time eller to der du skrur av alle TV-er og PC-er. Les eller mediter. + Unngå mye sukker og junk food + Tren regelmessig Anonymous poster hash: a91ee...568
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Trening hjelperAnonymous poster hash: f0b4a...0c6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Hvis det er virkelig ille og det påvirker deg veldig burde du gå til legen. Jeg fikk skikkelig pms, kunne bli super deprimert og gå rundt med selvmordstanker. Eller bare være i skikkelig dritthumør. Legen ba meg hoppe over mensen med P-piller. Anonymous poster hash: e3239...463
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå