Gå til innhold

spisse pupper!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en jente på 14 år og jeg bruker str. 75C i bh så størrelsen er det vel ikke så mye å klage på, men puppene mine er ikke veldig stygge... de er helt spisse og rare også føler jeg nesten at det ser ut som jeg har hengpupper.. brystvortene mine er myke og stygge og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Hjeeelp!!!



Anonymous poster hash: 42c96...975
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst........ er det ingen aldersgrenser på dette forumet?

INGEN bryr seg om puppene dine. Problemet sitter i hodet ditt. du er 14 år og ikke ferdig utviklet. Hva skulle vi liksom hjelpe deg med?



Anonymous poster hash: 578ed...02d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slike hadde jeg også en periode på din alder. Jeg var også utrygg på kroppen min og usikker på dette. Men det er veldig vanlig, og puppene dine er ennå ikke ferdig utviklet. Mine forble i en viss grad slik som dine og det er helt fint, og helt vanlig! Jeg har tilogmed en som er større enn den andre, og de er litt sjeløyde,men det gjør ingenting! Det har gått helt fint i forhold til gutter og slikt, så mitt tips er bare: ikke bekymre deg! Jenter flest har ikke sånne pupper som modeller har. :)



Anonymous poster hash: c68fa...0b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst........ er det ingen aldersgrenser på dette forumet?

INGEN bryr seg om puppene dine. Problemet sitter i hodet ditt. du er 14 år og ikke ferdig utviklet. Hva skulle vi liksom hjelpe deg med?

Anonymous poster hash: 578ed...02d

Dette var et veldig krasst svar! Og om det sitter i hodet hennes, så hjelper det jo hvertfall ikke at du kommer her å sier at ingen bryr seg?

TS, du har ingen ting å bekymre deg over! :) De kommer nok til å forandre seg endel de kommende årene, du er fortsatt veldig ung. Og hvis de ikke gjør det er det også helt fint. Jeg er 19 år og har godtatt at jeg ikke vokser mer nå, men har også det folk ville kalt spisse pupper, særlig når de er varme.

Anonymous poster hash: eb37b...7f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattifnatten

Hei :) Husker godt den perioden i tenårene jeg hadde spisse pupper og syntes at jeg hadde de styggeste puppene i verden, hengepupper mente jeg også at de var. Nå som jeg er i midten av tjueåra, ser de helt normale ut og henger ikke. Så det er bare en del av puberteten og noe du må leve med mens de fortsatt utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et veldig krasst svar! Og om det sitter i hodet hennes, så hjelper det jo hvertfall ikke at du kommer her å sier at ingen bryr seg?

TS, du har ingen ting å bekymre deg over! :) De kommer nok til å forandre seg endel de kommende årene, du er fortsatt veldig ung. Og hvis de ikke gjør det er det også helt fint. Jeg er 19 år og har godtatt at jeg ikke vokser mer nå, men har også det folk ville kalt spisse pupper, særlig når de er varme.

Anonymous poster hash: eb37b...7f7

Altså at ingen bryr seg om hvordan puppene hennes ser ut. For det er vel det hun er beskymret for? Hva andre skal syns?

Det aller aller meste innenfor pupper går under kategorien normalt. Også "spisse pupper".

Anonymous poster hash: 578ed...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...