Gjest Singapura Skrevet 25. januar 2015 #21 Skrevet 25. januar 2015 Hater smaken. Mannen min spør verken om det, og bryr seg ikke. De gangene jeg har svelgt, sier han bare: hvorfor gjør du det?...
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #22 Skrevet 25. januar 2015 fast partner: svelger ikke bestandig, men han elsker når jeg først gjør det ;-) Anonymous poster hash: 0b19a...41e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #23 Skrevet 25. januar 2015 Målet med denne tråden var egentlig å høre fra menn hvorfor de liker at man svelger. Dumt av meg å spørre om folk gjør det egentlig:pAnonymous poster hash: 61642...0cd
draug 75 Skrevet 26. januar 2015 #24 Skrevet 26. januar 2015 Målet med denne tråden var egentlig å høre fra menn hvorfor de liker at man svelger. Dumt av meg å spørre om folk gjør det egentlig:pAnonymous poster hash: 61642...0cd Det er deilig å komme, rett og slett. Suging er den eneste sexen vi bare mottar, den eneste der vi kan kjenne hvordan orgasmen nærmer seg, løsner og til slutt utløses. Derfor der det deilig å sprute i munnen, og forsåvidt er det likegyldig om hun svelger eller spytter for min del.
Quijote Skrevet 26. januar 2015 #25 Skrevet 26. januar 2015 Jeg svelger alltid. Jeg synes det er hot, dessuten blir det jo unektelig mindre gris av det! I tillegg synes jeg det er fint å gjøre noe mannen min synes er så utrolig deilig
Gjest Godjente Skrevet 26. januar 2015 #26 Skrevet 26. januar 2015 Det er deilig å komme, rett og slett. Suging er den eneste sexen vi bare mottar, den eneste der vi kan kjenne hvordan orgasmen nærmer seg, løsner og til slutt utløses. Derfor der det deilig å sprute i munnen, og forsåvidt er det likegyldig om hun svelger eller spytter for min del. Du kan vel også motta om man rir deg ? Slappe av og bare vente på at jenta skal ri deg til orgasme?
draug 75 Skrevet 26. januar 2015 #27 Skrevet 26. januar 2015 Du kan vel også motta om man rir deg ? Slappe av og bare vente på at jenta skal ri deg til orgasme? Nei. Jeg klarer i alle fall ikke å bli ridd uten å gi henne inn med solide motjukk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå