Gå til innhold

Svelging

Fremhevede innlegg

Gjest Singapura
Skrevet

Hater smaken. Mannen min spør verken om det, og bryr seg ikke. De gangene jeg har svelgt, sier han bare: hvorfor gjør du det?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fast partner: svelger ikke bestandig, men han elsker når jeg først gjør det ;-)

Anonymous poster hash: 0b19a...41e
Skrevet

Målet med denne tråden var egentlig å høre fra menn hvorfor de liker at man svelger. Dumt av meg å spørre om folk gjør det egentlig:p

Anonymous poster hash: 61642...0cd

Skrevet

Målet med denne tråden var egentlig å høre fra menn hvorfor de liker at man svelger. Dumt av meg å spørre om folk gjør det egentlig:p

Anonymous poster hash: 61642...0cd

Det er deilig å komme, rett og slett.

Suging er den eneste sexen vi bare mottar, den eneste der vi kan kjenne hvordan orgasmen nærmer seg, løsner og til slutt utløses. Derfor der det deilig å sprute i munnen, og forsåvidt er det likegyldig om hun svelger eller spytter for min del.

Skrevet

Jeg svelger alltid. Jeg synes det er hot, dessuten blir det jo unektelig mindre gris av det! I tillegg synes jeg det er fint å gjøre noe mannen min synes er så utrolig deilig ;)

Gjest Godjente
Skrevet

Det er deilig å komme, rett og slett.

Suging er den eneste sexen vi bare mottar, den eneste der vi kan kjenne hvordan orgasmen nærmer seg, løsner og til slutt utløses. Derfor der det deilig å sprute i munnen, og forsåvidt er det likegyldig om hun svelger eller spytter for min del.

Du kan vel også motta om man rir deg ? Slappe av og bare vente på at jenta skal ri deg til orgasme?

Skrevet

Du kan vel også motta om man rir deg ? Slappe av og bare vente på at jenta skal ri deg til orgasme?

Nei.

Jeg klarer i alle fall ikke å bli ridd uten å gi henne inn med solide motjukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...