Gjest Ennasus Skrevet 21. april 2015 #81 Del Skrevet 21. april 2015 På min lokale kiwi butikk koster den gamle versjonen Dent Oi Hot kun 9kr... gjett hvem som hamstrer og spiser som en gris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 21. april 2015 #82 Del Skrevet 21. april 2015 På min lokale kiwi butikk koster den gamle versjonen Dent Oi Hot kun 9kr... gjett hvem som hamstrer og spiser som en gris Absolutt ikke du Jeg fant Lakrisal til 9kr på nærbutikken...Aner ikke hva de går for ellers, men så er det lenge siden jeg har sett de i vanlige butikker her i området, så MÅTTE kjøpe ett par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #83 Del Skrevet 21. april 2015 Åhh, denne tråden er så farlig! Anonymous poster hash: edf7c...4c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. april 2015 #84 Del Skrevet 21. april 2015 ALLE Johan Bülow-lakrisene (men aller best er den med sjokkis, utrolig nok), salt pandalakris, lakrisfisker som man finner i smågodthylla, tyrkisk pepper, skolekritt, kick (blå eller rød, mmm), lakriste (mmmmm, og et veldig greit alternativ når man har lakrissug men ikke vil ha dårlig samvittighet), ifa.. All lakris, egentlig. Er et lakrismonster. Og det er uutholdelig å bo i utlandet! Utenfor Norden vet jo ingen hva lakrisgodteri er!Anonymous poster hash: edf7c...4c1 Å joda, de vet det i Nederland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. juli 2015 #85 Del Skrevet 10. juli 2015 Hvordan har denne tråden unngått min oppmerksomhet Lakrissnører Lakrisruller!!! Lakrisal Merker jeg liker annen lakris som voksen enn som barn. Da var det saltest mulig og tyrkisk pepper som gjaldt. Nå er jeg mer glad i det søte. Og selv om Lakrisgutta er juks og fanteri, spiser jeg det lell.. er ikke fanatiker, og surgodt er godt å veksle med, samt Tea, hvit og rosa (Den ekte 'Cloetta'-merkede, ikke jukse-"hvite puter" – my leg! ). Hva liker dere å spise mellom lakrisen? Eller er det bare hardcore? Kick har jeg aldri forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. juli 2015 #86 Del Skrevet 10. juli 2015 Verdens beste is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. juli 2015 #87 Del Skrevet 10. juli 2015 Verdens beste is! Verdens beste pastiller i min barndom, sammen med Prosit!-kulene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 10. juli 2015 #88 Del Skrevet 10. juli 2015 Æh! Hvordan kan jeg ikke ha sett denne tråden før? Jeg elsker lakris, enten det er søtt eller salt! Lakrisal - kjøper alltid sylinder med 10-pack i Sverige Nox Kick Twist-lakrisen Malaco Pærlor - forsvant fra Norge like fort som de kom omtrent (myke salmiakkuler med litt hardt skall) Sikker på at jeg kunne levd på lakris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 10. juli 2015 #89 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg er veldig veldig veldig glad i sjokolade+lakris Slike kuler med myk lakris også sjokolade i midten x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. juli 2015 #90 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) De hadde den på Europris før; Haribo: Saltbomber. Prøver å sette inn bilde.. 0K, dere fikk det vel med dere nå Endret 10. juli 2015 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. juli 2015 #91 Del Skrevet 11. juli 2015 Lakris er det beste som finnes, jo sterkere og saltere, desto bedre smaker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 11. juli 2015 #92 Del Skrevet 11. juli 2015 Hva er den sterkeste lakrisen man får kjøpt i dagligvarebutikker? Ååå jeg elsker de skumgummi-halvmånene man får kjøpt i smågodthyllene. De er knallgode. Og pulveret inni tyrkisk pepper. Lakris er fantasisk. Men steike så dårlig i magen jeg blir av det. Men det er verdt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 11. juli 2015 #93 Del Skrevet 11. juli 2015 Smakte pandalakris (naturlig og den rød posen) for første gang på mange år for et par uker siden. Jeg trodde jeg ikke likte de, men FY SØREN. Det er det beste jeg har smakt på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. juli 2015 #94 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvorfor er det så vanskelig å få tak lakrisis i Norge? Både Sverige, Danmark og Finland har småis med lakris i kiosker og dagligvarebutikker. Noen plasser har de også is i boks med lakrissmak. Jeg vet at Den norske isbilen har en lakrisis, men den er ganske kjedelig, vaniljeis med et tynt lakristrekk utenpå. Hjem-is hadde en god pinneis med lakris, men så vidt jeg vet, kjører ikke de lengre i Norge. Savner Dream-isen med lakris! Er virkelig nordmenn så kjedelige at de ikke liker lakrisis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. juli 2015 #95 Del Skrevet 12. juli 2015 Kulinaris har lakris is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 12. juli 2015 #96 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvorfor er det så vanskelig å få tak lakrisis i Norge? Både Sverige, Danmark og Finland har småis med lakris i kiosker og dagligvarebutikker. Noen plasser har de også is i boks med lakrissmak. Jeg vet at Den norske isbilen har en lakrisis, men den er ganske kjedelig, vaniljeis med et tynt lakristrekk utenpå. Hjem-is hadde en god pinneis med lakris, men så vidt jeg vet, kjører ikke de lengre i Norge. Savner Dream-isen med lakris! Er virkelig nordmenn så kjedelige at de ikke liker lakrisis? Må kjøpe sånn lakrissaus :D Til å ha på isen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #97 Del Skrevet 12. juli 2015 Noen som husker lakrisflosshattene i smågodiset? Jeg elsker disse intenst, men finner de ikke lengre ;( Ellers er den indianeransiktlakrisen amazingAnonymous poster hash: 05221...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 12. juli 2015 #98 Del Skrevet 12. juli 2015 Europris har lakrisfrosker i smågodtavdelingen. De er farlig gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 12. juli 2015 #99 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Jeg liker mint lakris, Sopelim og heksehyl fra lakrisgutta. Panda lakris, lakrisbåter og salte lakrisfisker er også godt. Også liker jeg veldig godt lakrispipene fra tax free. Endret 12. juli 2015 av himmeloghav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #100 Del Skrevet 14. juli 2015 Kan noen her starte en ny gruppe på Facebook?? "Vi som ønsker Laban Salte rockere tilbake i butikkene!", så må alle her huske å melde seg inn. Anonymous poster hash: 51b24...d8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå