AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Menn, hvor ofte blir dere kåte i løpet av dagen? Sånn når dere er på jobb/forelesninger/lesesalen eller hva dere driver med. Hva skal til for å gjøre dere kåte på et sånt sted/tidspunkt? Anonymous poster hash: 6d659...043
Gjest extra Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 (endret) Menn, hvor ofte blir dere kåte i løpet av dagen? Sånn når dere er på jobb/forelesninger/lesesalen eller hva dere driver med. Hva skal til for å gjøre dere kåte på et sånt sted/tidspunkt? Anonymous poster hash: 6d659...043 TS: det er en vel bevart hemmelighet. Du må nemlig kjøpe denne fjernkontrollen som gjør at du kan føre statistikk over når menn blir kåte, og du kan ved å trykke på knappene gjøre de kåte (bare husk å oppdatere software). Kjøpes på eBay. (leses med humor) http://copterix.perso.rezel.net/wp-content/uploads/2011/04/remote_control.jpg -Bilde gjort om til link- - Magnifique, mod. Endret 26. januar 2015 av Magnifique 2
Tibbie Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Det er nok individuelt? Hun vil nok høre de individuelle svarene. Man blir aldri klokere om man skal droppe å undersøke ting bare fordi de er individuelle 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Det er nok individuelt? Riktig som Tibbie sier. Forventet ikke å få noe svar alá "Menn blir kåte kl.11.35 og kl.14". Jeg vet selvfølgelig at det ikke er ett fasitsvar på det. Jeg vil høre hva flere forskjellige menn har å si om saken:) Anonymous poster hash: 6d659...043 1
tore55 Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Jeg tror menn ofte blir kåte av "bilder". Av situasjoner . Romper og pupper. Jeg tror kvinner mer må ha stemning og riktig situasjon. Leste noe med at pga ggenetikk og at damer skal føde barn så må de ha kontroll på hvem som blir fare. Sikre avkommet så da er ikke tilfeldig sex lurt
Gjest Vux Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Vel, menn kan ikke bare gå rundt og være kåt hele tida, det gjør vondt i buksa. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Vel, menn kan ikke bare gå rundt og være kåt hele tida, det gjør vondt i buksa. Nei, ser den. Men du kan vel svare på det jeg spør om allikevel? Anonymous poster hash: 6d659...043
Stocking lover Skrevet 24. januar 2015 #9 Skrevet 24. januar 2015 Hei! Jeg blir kåt dersom det sitter en dame/jente med skjørt som går litt høyt opp på låret. Hun må gjerne sitte med bena over kors. Dersom hun bruker strømper eller stay-ups er det ekstra pirrende!
Chromium Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Kan variere, men er minst et par ganger.
PPM Skrevet 24. januar 2015 #12 Skrevet 24. januar 2015 (endret) TS: det er en vel bevart hemmelighet. Du må nemlig kjøpe denne fjernkontrollen som gjør at du kan føre statistikk over når menn blir kåte, og du kan ved å trykke på knappene gjøre de kåte (bare husk å oppdatere software). Kjøpes på eBay. (leses med humor) http://copterix.perso.rezel.net/wp-content/uploads/2011/04/remote_control.jpg -Bilde gjort om til link- - Magnifique, mod. Når jeg ser på det bildet der, da kjenner jeg det skjer ting Endret 26. januar 2015 av Magnifique
Gjest extra Skrevet 24. januar 2015 #13 Skrevet 24. januar 2015 Når jeg ser på det bildet der, da kjenner jeg det skjer ting Ja, det er best å "beskytte" seg 1
Teodorosaurus Skrevet 24. januar 2015 #14 Skrevet 24. januar 2015 Jeg blir ikke direkte kåt bare av å se ei dame med fin rompe eller fine pupper på f.eks jobb. Sånn var det i tenårene, men ikke når man er i slutten av 30åra. Ståp....n kommer derimot så for jeg tenker på noe jeg har gjort eller hva jeg ønsker å gjøre med den man ser på, uansett om det er midt i et møte, et foredrag, i bilen eller mens man virrer rundt på Rimi. Og det skjer mange ganger om dagen.
Krysstina Skrevet 25. januar 2015 #16 Skrevet 25. januar 2015 Helt enig Ser mange ble uenige i det jeg skrev, men hva hjelper svarene uansett? 1
Maus Skrevet 25. januar 2015 #17 Skrevet 25. januar 2015 Alt fra noen få ganger om dagen til hele tiden avhengig av hvilken fot jeg står opp på. Det dreier seg nok mest om assosiasjoner man får i løpet av dagen og tankene dette fører til. NB! Kåt betyr ikke at jeg får ståk*k.
tdm900 Skrevet 25. januar 2015 #18 Skrevet 25. januar 2015 Ser mange ble uenige i det jeg skrev, men hva hjelper svarene uansett? Hehe...nei du sier noe 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #19 Skrevet 26. januar 2015 Menn, hvor ofte blir dere kåte i løpet av dagen? Sånn når dere er på jobb/forelesninger/lesesalen eller hva dere driver med. Hva skal til for å gjøre dere kåte på et sånt sted/tidspunkt? Anonymous poster hash: 6d659...043 Skal ikke så mye til. Assosiaserer alt med sex. Får ståkuk av deilige damer i stramme bukser, skjørt, damer som har utringning osv. Tenker på sex heele tiden, og runker 5-6 ganger HVER dag hvis jeg ikke knuller mye.Anonymous poster hash: af6b4...e18
Magnifique Skrevet 26. januar 2015 #20 Skrevet 26. januar 2015 -Tråden er ryddet for bilde med kopirett, omgjort til link- - Magnifique, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå