Gå til innhold

Hvorfor er jeg så ekkel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, så poster det her.

Over lang tid nå har jeg innsett hvor "ekkel" jeg er. Det vil si, jeg gjør ekle ting og er grisete uten at jeg bryr meg.

Eksempel:

-Jeg kan grave meg i munnen og skrape av belegg på tungen og i kinna, og kline det utover senga mi, vegger, skuffer og skap osv. og jeg bryr meg ikke og vasker det ikke opp igjen.

-Jeg kan la være å dusje på 2 uker, og bryr meg ikke om jeg er skitten

-Jeg gidder aldri å rydde og vaske huset generelt, og det kan være muselort på gulvet for eksempel uten at jeg gidder å ta det opp.

-Jeg kan gå uten truse og bruke samme buksa i en uke.

-Jeg kan snyte meg i klærne mine og bruker det fortsatt.

-kan bruke andres tannbørster

og masse annet jeg ikke kommer på akkurat nå

Skal dog sies at jeg ikke gjør slikt i offentligheten, kun hjemme hos meg.

Er jeg lat, er jeg ekkel? Hva er galt med meg! Jeg klarer rett og slett ikke å bry meg på en måte..



Anonymous poster hash: fc752...443
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, så poster det her.

Over lang tid nå har jeg innsett hvor "ekkel" jeg er. Det vil si, jeg gjør ekle ting og er grisete uten at jeg bryr meg.

Eksempel:

-Jeg kan grave meg i munnen og skrape av belegg på tungen og i kinna, og kline det utover senga mi, vegger, skuffer og skap osv. og jeg bryr meg ikke og vasker det ikke opp igjen.

-Jeg kan la være å dusje på 2 uker, og bryr meg ikke om jeg er skitten

-Jeg gidder aldri å rydde og vaske huset generelt, og det kan være muselort på gulvet for eksempel uten at jeg gidder å ta det opp.

-Jeg kan gå uten truse og bruke samme buksa i en uke.

-Jeg kan snyte meg i klærne mine og bruker det fortsatt.

-kan bruke andres tannbørster

og masse annet jeg ikke kommer på akkurat nå

Skal dog sies at jeg ikke gjør slikt i offentligheten, kun hjemme hos meg.

Er jeg lat, er jeg ekkel? Hva er galt med meg! Jeg klarer rett og slett ikke å bry meg på en måte..

Anonymous poster hash: fc752...443

TS her.

Dette er ikke troll, det er helt seriøst.

Anonymous poster hash: fc752...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er lat. Ja, det du nevner her er ekkelt.

Hvis du ønsker å gjøre noe med det så får du bestemme deg for det. Er fullt mulig å bestemme seg for å gjøre noe man har et likegyldig forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Si til deg selv "Nei no skal e skjerpe meg", og så gjør du det. Skjerper deg :) Du må ville det selv.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dusjer ikke på to uker, men sier du ikke er sånn ute i offentligheten?

Dette var ekkelt, ja. Skrape av belegg og kline på seng og nattbord... :overrasket: Vær så snill og prøv inderlig hardt å endre vanene dine for din egen del!

Endret av melatonin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ennasus

Det første jeg tenkte når jeg leste dette er om det er noe du sliter psykisk med? Depresjon for eksempel?

Tanta mi er deprimert, og ho er litt som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gjennom periode hvor jeg er slik selv, det skyldes depresjon for min del.



Anonymous poster hash: 03056...5cf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, så poster det her.

Over lang tid nå har jeg innsett hvor "ekkel" jeg er. Det vil si, jeg gjør ekle ting og er grisete uten at jeg bryr meg.

Eksempel:

-Jeg kan grave meg i munnen og skrape av belegg på tungen og i kinna, og kline det utover senga mi, vegger, skuffer og skap osv. og jeg bryr meg ikke og vasker det ikke opp igjen.

-Jeg kan la være å dusje på 2 uker, og bryr meg ikke om jeg er skitten

-Jeg gidder aldri å rydde og vaske huset generelt, og det kan være muselort på gulvet for eksempel uten at jeg gidder å ta det opp.

-Jeg kan gå uten truse og bruke samme buksa i en uke.

-Jeg kan snyte meg i klærne mine og bruker det fortsatt.

-kan bruke andres tannbørster

og masse annet jeg ikke kommer på akkurat nå

Skal dog sies at jeg ikke gjør slikt i offentligheten, kun hjemme hos meg.

Er jeg lat, er jeg ekkel? Hva er galt med meg! Jeg klarer rett og slett ikke å bry meg på en måte..

Anonymous poster hash: fc752...443

Du forlater altså ikke huset på de to ukene det kan gå uten at du dusjer? Og hva gjør andres tannbørster hjemme hos deg?

Anonymous poster hash: ad09f...2c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dusjer ikke på to uker, men sier du ikke er sånn ute i offentligheten?

Jeg dusjer jo hvis jeg skal ut.

Men jeg kan fint være hjemmeværende og da dusjer jeg ikke. Liker best å være for meg selv hjemme.

Anonymous poster hash: fc752...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forlater altså ikke huset på de to ukene det kan gå uten at du dusjer? Og hva gjør andres tannbørster hjemme hos deg?

Anonymous poster hash: ad09f...2c0

Det stemmer.

Bor hjemme med foreldre og søsken..

Anonymous poster hash: fc752...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, så poster det her.

Over lang tid nå har jeg innsett hvor "ekkel" jeg er. Det vil si, jeg gjør ekle ting og er grisete uten at jeg bryr meg.

Eksempel:

-Jeg kan grave meg i munnen og skrape av belegg på tungen og i kinna, og kline det utover senga mi, vegger, skuffer og skap osv. og jeg bryr meg ikke og vasker det ikke opp igjen.

-Jeg kan la være å dusje på 2 uker, og bryr meg ikke om jeg er skitten

-Jeg gidder aldri å rydde og vaske huset generelt, og det kan være muselort på gulvet for eksempel uten at jeg gidder å ta det opp.

-Jeg kan gå uten truse og bruke samme buksa i en uke.

-Jeg kan snyte meg i klærne mine og bruker det fortsatt.

-kan bruke andres tannbørster

og masse annet jeg ikke kommer på akkurat nå

Skal dog sies at jeg ikke gjør slikt i offentligheten, kun hjemme hos meg.

Er jeg lat, er jeg ekkel? Hva er galt med meg! Jeg klarer rett og slett ikke å bry meg på en måte..

Anonymous poster hash: fc752...443

Hehe, kjipt å være lat. Er ganske lat selv, og gjør ikke mer enn jeg må. Derfor lar jeg leiligheta bli kjemperotete, og jeg vasker så og si aldri. Rydder kun om jeg skal få guttebesøk ;)

Men å være sloppy synelig er jeg ikke fan av. Å dusje er det verste jeg vet, og bruker alltid noen timer før jeg klarer å presse meg i dusjen. Men å gå rundt å være ekkel blandt folk er ikke kult. Da blir man bare mindre populær. Man vil jo ikke at folk skal synes en er ekkel, og man vil jo heller ikke være singel for alltid.

Har dessverre ingen gode tips til deg.

Kanskje du kan starte med å kjøpe mer undertøy og flere bukser, sånn at du slipper å vaske så ofte?

Ha en rull papir i nærheten av senga og sofaen, sånn at du slipper å tørke gørr på vegger og sånt?

Starte litt mykt, liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer jo hvis jeg skal ut.

Men jeg kan fint være hjemmeværende og da dusjer jeg ikke. Liker best å være for meg selv hjemme.

Anonymous poster hash: fc752...443

Jeg skjønner ikke at du kan snyte deg i klærne dine, for å så bruke de etterpå? Eller kline belegg utover skap? Hvorfor gjør du egentlig det? :riste::spy: Eller bruke andre sine tannbørster..? What the hell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Er en ting at du er sløv med å dusje og er ustelt og ikke gidder pga depresjon eller tiltaksløshet. Men alt set andre. Kutt nå for faeb ut med det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fallerifallera

Beklager for å si det, men dette gjorde meg litt småkvalm. Er det slik i hele husholdningen, eller bare på rommet ditt? Og hvor gammel er du? Du burde virkelig gjøre noe med det. Ellers kommer du nok til å slite med å finne fremtidige samboere... Kan dette skyldes en psykisk lidelse, eller har det alltid vært sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at du kan snyte deg i klærne dine, for å så bruke de etterpå? Eller kline belegg utover skap? Hvorfor gjør du egentlig det? :riste::spy: Eller bruke andre sine tannbørster..? What the hell..

Jeg vet rett og slett ikke. Hvis jeg ikke har papit tilgjengelig så bare gjør jeg det og tenker ikke mer over det på en måte.. har bare blitt sånn.

Syntes på en måte ingenting er "ekkelt", samtidig som jeg skjønner at det egentlig er det..

Anonymous poster hash: fc752...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet rett og slett ikke. Hvis jeg ikke har papit tilgjengelig så bare gjør jeg det og tenker ikke mer over det på en måte.. har bare blitt sånn.

Syntes på en måte ingenting er "ekkelt", samtidig som jeg skjønner at det egentlig er det..

Anonymous poster hash: fc752...443

Så gå å hent papir daa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for å si det, men dette gjorde meg litt småkvalm. Er det slik i hele husholdningen, eller bare på rommet ditt? Og hvor gammel er du? Du burde virkelig gjøre noe med det. Ellers kommer du nok til å slite med å finne fremtidige samboere... Kan dette skyldes en psykisk lidelse, eller har det alltid vært sånn?

Mest på mitt eget rom, men kan skje andre steder også. Er 22.

Det begynte smått etter jeg fikk spisefortyrrelser, også har det blitt værre. Har tenkt om det kan ha sammenheng med det, men får det på en måte ikke helt til å stemme.

Anonymous poster hash: fc752...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gå å hent papir daa

Når man er på det punktet som TS beskriver så er det ikke så lett som å bare gå og hente papir, hvis det var tilfellet så hadde jo ikke problemet beskrevet i denne posten oppstått i utgangspunktet. Jeg har selv vært på det punktet hvor depresjonen har tatt over og jeg har latt askjetter med matrester stå på bordet mitt til de mugnet, fordi det å skulle vaske de krevde mer energi enn jeg hadde.

Anonymous poster hash: 03056...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fallerifallera

Mest på mitt eget rom, men kan skje andre steder også. Er 22.

Det begynte smått etter jeg fikk spisefortyrrelser, også har det blitt værre. Har tenkt om det kan ha sammenheng med det, men får det på en måte ikke helt til å stemme.

Anonymous poster hash: fc752...443

Uff, dette høres ikke bra ut. Har du pratet med noen om dette? Det kan nok høres ut som om spiseforstyrrelsen har ført til depresjon. Kan det stemme? Underernæringen kan ha ført til at du har stor mangel på energi og overskudd i tillegg, og da kan selv den minste ting være vanskelig. Det virker ikke som du får all den hjelpen du trenger. Håper du får kontaktet noen som kan hjelpe deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...