Gå til innhold

Fuckfriends

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så lenge begge er inneforstått med opplegget så ser jeg da overhodet ikke noe problemer med det. Vet ikke om jeg hadde håndtert det selv da. Hadde sannsynligvis fått dypere følelser etterhvert...synes det er vanskelig å skulle legge bort den biten. Så "seksuell" er jeg på en måte ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fuckfriend viste seg å være min store kjærlighet. Han var heller ikke min første pulekompis og jeg har hatt maaange partnere før han. Pul hvem du vil, VÆR DEG SELV, ingen kan fortelle deg hvordan du skal leve livet ditt og vips så skjer det et lite(eller stort) mirakel! ;)

Samme for meg <3

Anonymous poster hash: 1f1d6...cf8

Skrevet

Syns egentlig ikke noe om det. Been there, done that. Endte med at vi ikke er venner lengre, noe jeg syns er veldig dumt siden vi passet veldig godt sammen som venner. Jeg har mitt og han har sitt nå, så for min del kunne vi vært venner, men det ville han ikke.

Jeg tenker at alle er forskjellige og noen takler det, andre gjør det ikke.

Anonymous poster hash: 92d0d...349
Skrevet

Synes ikke noe om dette, sex er noe man har for å vise sin kjærlighet til hverandre. Anonymous poster hash: 508d3...54b

Det er din mening at sex og følelser går hånd i hånd. Det er ikke nødvendigvis slik fo alle.

TS:

Har hatt samme FF i snart et år, funka greit så langt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...