Gå til innhold

Midt-østen menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært sammen med en fra Midt-Østen i 3 år og har barn med han.

Gjør det ikke igjen. Det er noe med kulturforskjellen, han har bodd i Norge i 20 år, men har likevel bare venner og omgangskrets fra hjemlandet. I tillegg endret han holdninger så fort vi flyttet sammen, var kontrollerende, hadde sterke meninger om ting. Han drev med psykisk terror gjennom hele forholdet og nesten to år etter bruddet.

Likevel tiltrekkes jeg ofte mer av mørke menn fremfor norske. Så skal jeg finne en ny etterhvert, må det være noen som helst er oppvokst i Norge og som deler mine holdninger og livsstil.

Anonymous poster hash: 841f1...102

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Andrea93
Skrevet

En fra Midt-Østen, absolutt. En som var religiøs? Nope.. Selv er jeg ateist, og kunne aldri hatt et forhold til en som var troende, uansett om det var en kristen, muslim, jøde eller noe annet. Men rent utseendemessig syns jeg menn fra Midt-Østen er utrolig attraktive.

Skrevet

Var sammen med en fra Midtøsten i mange år. Veldig snill mann og viste aldri tendenser til å hverken bestemme over meg eller kontrollere meg. Han lot meg gjøre som jeg ville. Vi hadde det kjempe bra på alle plan. Han er pappa til barnet mitt, men vi er ikke sammen lenger (av andre grunner) men han stiller fortsatt opp både for barnet vårt, men også meg. Jeg har god kontakt med familien og er ofte invitert over på besøk. Familien er religiøse muslimer, men det er ikke eksen min og det respekterer foreldrene hans. Han er den beste jeg har vært sammen med

Anonymous poster hash: 6dc03...8d6

Gjest Whatevz
Skrevet

Ikke tiltrukket av menn fra midt-østen og jeg vil ikke være i forhold med en som mest sannsynlig er muslim. Det gjelder forsåvidt religion generelt.

• Liker 2
Skrevet

Nei,jeg hadde ikke kunnet ha et forhold til en med så ulik kulturell bakgrunn. Foretrekker dessuten blonde/blåøyde menn.

Anonymous poster hash: 05777...901

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...