Gå til innhold

Midt-østen menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere norske damer om dem ? kunne dere tenkt forhold ?

Anonymous poster hash: 71433...dca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært gift med en og ingenting og si på det . Ordentlig , fin mann og bare godt og si. Om han . Så ja , det kunne jeg tenkt meg .

Skrevet

Hvorfor skulle man ikke det? Eneste forskjellen er jo at de gjerne er mørkere (noe som er driiiitsexy) :)

Jeg sier "kom gjerne", men jeg stiller samme krav til alle menn. Ambisjoner og personlighet må være på plass.

Skrevet

Hva synes foreldrene deres om det da? er det akseptabelt for dem ?

Anonymous poster hash: 2b198...45f
Skrevet

Det kommer jo helt ann på mannen, de er vel like forskjellige som hva andre menn er ?

Jeg er sammen med en fra midtøsten, men han har bodd halve livet andre steder enn i midtøsten, hverken han eller familien er noe særlig religiøse. Så at han er fra et annet land enn hva mine tidligere kjærester er, merker jeg i grunnen ingenting av.

Anonymous poster hash: 9c639...a50
Skrevet

Vært gift med en og ingenting og si på det . Ordentlig , fin mann og bare godt og si. Om han . Så ja , det kunne jeg tenkt meg .

Hvilket land kommer han ifra da?

Anonymous poster hash: 2b198...45f

Skrevet

Hadde ikke hatt noe i mot det.

Skrevet (endret)

Nei, vært det og pga. dårlige erfaringer ville jeg aldri det igjen. Desverre. Er nok mange fantastiske menn fra land i Midt-Østen, men klarer dessverre ikke innlede forhold igjen. Har sett og opplevd mye negativt.

Endret av EmilyR
Skrevet

Hvilket land kommer han ifra da? Anonymous poster hash: 2b198...45f

Algerie

Skrevet

Midt-østen? Sure.

Konservativt muslimsk? No way.

Anonymous poster hash: 6ede1...ac2
Skrevet

Hvorfor skulle man ikke det? Eneste forskjellen er jo at de gjerne er mørkere (noe som er driiiitsexy) :)

Jeg sier "kom gjerne", men jeg stiller samme krav til alle menn. Ambisjoner og personlighet må være på plass.

Er dessverre ikke eneste forskjellen

• Liker 2
Skrevet

Er dessverre ikke eneste forskjellen

Hva tenker du på?

Skrevet

Jeg vet ikke hva kvinnene tenker. Men deres slektninger og brødre er ikke særlig glad i dere Midt østen folk, eller ønsker dem velkomne. Damene her i landet er derimot ganske frie, så de gjør som de vil.

Skrevet

Hva synes dere norske damer om dem ? kunne dere tenkt forhold ?

Anonymous poster hash: 71433...dca

Har mine tanker, men holder dem for meg selv. Kunne aldri tenkt meg et forhold, tviler på at det ville ha falt i smak hos foreldre heller.

Skrevet

Jeg kjenner endel menn fra midtøsten, og de fleste av dem er av den utro typen. Alle var gift og alle prøvde seg på meg. Jeg ble også gift med en, men er nå midt i separasjonsprosessen pga at han dessverre viser religiøse tendenser, er kontrollerende, plutselige holdningsendringer (motsatt av hva han sa og gjorde tidligere) og var utro. Jeg burde ikke være overrasket, men det ble jeg og også veldig skuffet. Ikke at norske menn alltid er noe bedre eller at absolutt alle menn fra midtøsten er slik. Kommer nok ikke til å date noen menn på lang tid framover.

Anonymous poster hash: e15a9...943
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor ligger denne tråden på seksualitet når du spør om forhold??

Anonymous poster hash: e15a9...943
Skrevet

Aldri i verden! Grunnen holder jeg for meg selv.

Anonymous poster hash: f0710...eb9
Skrevet

Hva tenker du på?

Kulturkræsj

• Liker 1
Skrevet

Nei takk.

Anonymous poster hash: 427ba...f9f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...