AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Enkelt og greit... er det en grei størrelse på penis ? Anonymous poster hash: 8782c...2fa
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Ja. 15 cm er mer enn nok for min del. Anonymous poster hash: 9c56a...f44 3
LittDiva Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Aldri målt en eneste penis og ikke fått opplyst centimeter noen gang . Så ingen anelse . Men de jeg har vært borti har vært veldig greie , alle som en
Subtessa Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg den er litt liten.. Men fult brukbar! Men jeg liker at det nesten gjør vondt når den stanger i bunnen.. 1
Gjest Hummels Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Svarer jeg også siden jeg er bi 15 cm er helt greit og normal størrelse, og ikke så langt fra min som er 17 cm
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg den er litt liten.. Men fult brukbar! Men jeg liker at det nesten gjør vondt når den stanger i bunnen.. wow... skal jeg intodusere deg til en venn med 23 cm ? Anonymous poster hash: 8782c...2fa
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Akkurat passe. Anonymous poster hash: 7e481...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Absolutt! Anonymous poster hash: dfca2...6ea
Tibbie Skrevet 24. januar 2015 #11 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har aldri målt eller visst cm på noen jeg har vært med, så jeg ANER ikke om dette er mye eller lite Men jeg vet at jeg ikke krever mye, så jeg tipper 15 er mer enn nok. Og siden 15 er gjennomsnittstr i Norge, har jeg sikkert vært borti det før. Har aldri møtt noen som er for "små" for meg. Kanskje når jeg er eldre, da jeg er mer "brukt" og kanskje har født barn, vil jeg bry meg mer om store str.
Gjest Stinky Skrevet 24. januar 2015 #12 Skrevet 24. januar 2015 Kanskje når jeg er eldre, da jeg er mer "brukt" og kanskje har født barn, vil jeg bry meg mer om store str. Og du er hvor gammel? 1
Gjest Stinky Skrevet 24. januar 2015 #14 Skrevet 24. januar 2015 23 Bare til informasjon.. man blir ikke lengre eller videre der nede av normale fødsler Senest på onsdag tok jeg gynekologisk undersøkelse, hvor legen kunne informere om at "jeg var visst litt trang" 3
Tibbie Skrevet 24. januar 2015 #15 Skrevet 24. januar 2015 Bare til informasjon.. man blir ikke lengre eller videre der nede av normale fødsler Senest på onsdag tok jeg gynekologisk undersøkelse, hvor legen kunne informere om at "jeg var visst litt trang" Er du sikker? Har hørt om mange som mener de er blitt som en "stor gang" i vagina etter fødler, og derfor må begynne å trene seg stram igjen. En venn av meg sa også at sex med kjæresten var like bra etter at hun hadde født, siden hun var blitt så vid. Kanskje det er individiuelt? Noen strammer seg igjen mer enn andre?
Gjest Stinky Skrevet 24. januar 2015 #16 Skrevet 24. januar 2015 Er du sikker? Har hørt om mange som mener de er blitt som en "stor gang" i vagina etter fødler, og derfor må begynne å trene seg stram igjen. En venn av meg sa også at sex med kjæresten var like bra etter at hun hadde født, siden hun var blitt så vid. Kanskje det er individiuelt? Noen strammer seg igjen mer enn andre? Gjøre knipeøvelser bør man gjøre uansett. Det er muskler der nede som man må trene for å holde ved like. Men det er ikke slik at musklene er slappe for evig og alltid etter en normal fødsel 2
Tibbie Skrevet 24. januar 2015 #17 Skrevet 24. januar 2015 Gjøre knipeøvelser bør man gjøre uansett. Det er muskler der nede som man må trene for å holde ved like. Men det er ikke slik at musklene er slappe for evig og alltid etter en normal fødsel Har lært at knipeøvelser bidrar til en enklere fødsel og bedre sex, så her i gården er de et must Men jeg vet ikke helt om den siste setningen din er helt overbevisende for meg.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #18 Skrevet 24. januar 2015 Det er ofte kjempestor forskjell på før og etter fødsel. Jeg er over snittet utstyrt (17x15), og kan bekrefte at det er langt mindre trangt i skjedegangen etter fødsel. Har en deilig kone og to ekskoner, og det har vært stor forskjell på tightheten før og etter. Man blir litt "ødelagt" der nede etter en fødsel. Fast inventar er inne på noe Anonymous poster hash: d06a1...e51 1
Gjest Stinky Skrevet 24. januar 2015 #19 Skrevet 24. januar 2015 Det er ofte kjempestor forskjell på før og etter fødsel. Jeg er over snittet utstyrt (17x15), og kan bekrefte at det er langt mindre trangt i skjedegangen etter fødsel. Har en deilig kone og to ekskoner, og det har vært stor forskjell på tightheten før og etter. Man blir litt "ødelagt" der nede etter en fødsel. Fast inventar er inne på noe Anonymous poster hash: d06a1...e51 John Arne Riise? 7
lazylayout Skrevet 24. januar 2015 #20 Skrevet 24. januar 2015 (endret) John Arne Riise? Bitter og singel? Endret 24. januar 2015 av lazylayout 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå