Gå til innhold

Går ikke lengre inn

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag var første gang jeg fikk inn en tampong. Ble lykkelig helt til jeg fant ut at det gjorde veldig vondt å bevege meg, så den var ikke langt nok inn. Prøvde mange ganger å ta den lengre inn men det gikk ikke. Har dere noen gode tips til hvordan jeg får den helt inn uten at det skal gjøre så fryktelig vondt? Hvordan bør jeg stå?

Fortell hvordan dere gjør deg. :-)

Anonymous poster hash: 4542f...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du jomfru? Da gjør det litt vondt de første gangene. Men blir bedre etterhvert :)

Anonymous poster hash: 4dd4f...6a3
Skrevet

Jeg husker da jeg begynte med tamponger, samme problem. Jeg bare tok den ikke så langt inn, men justerte den litt slik at den lå på en måte der jeg ikke merket den. Ettersom tiden gikk fikk jeg den litt lenger inn.

Anonymous poster hash: 64bf9...e19
Skrevet

Skjeden er bøyd litt bakover, så kan være det som er problemet (at du ikke satte inn tampongen litt i vinkel).

Men hvis du er jomfru kan det kanskje være litt ekstra vondt som AB over sier.

Anonymous poster hash: e0987...897
Skrevet

Du kan bruke litt glidemiddel :)

Skrevet

Og stå på huk når du fører den inn :)

Anonymous poster hash: bd405...74c

Skrevet

Innføringshylster (tampax)!

Skrevet

før den bakover mot ryggen! Den skal ikke rett opp, men litt på skrå bakover. Forresten: Jeg fikk ikke inn e q tip engang i starten.. men brukte bind å to mnd senere var skjeden tilpasset en minitampong. Dermed utviklet den seg videre. Hvor gammel er du? Det er ikke før nå, når jeg er 19 jeg har stort nok hull til å ha sex uten smerter. Utrolig å tenke på at jeg en dag ikke en gang fikk en qtip inn!

Anonymous poster hash: c47ac...38e
Skrevet

Da jeg begynte med tampong syntes jeg det var veldig vanskelig å føre den inn mens jeg satt. Jeg la meg derfor ned på gulvet med knærne litt bøyd og førte den sakte inn mens jeg slappet godt av i kroppen. Å slappe godt av er ekstra viktig da det vil være vanskelig å føre tampongen inn dersom du spenner muskler. Pust godt :) Dersom tampongen stopper opp mens du fører den inn kan du prøve å vinkle den en litt annen vei. Å bruke litt glidemiddel er også et godt tips.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 120ca...ca4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...