AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hei! Jeg er 20år gammel og har mistet sexlysten helt. Slik har det vært i rundt 2-3mnd og jeg skjønner ikke hva det kommer av... Jeg har prøvd det meste, har også prøvd å gi det tid.. Jeg elsker kjæresten min, og jeg blir rimelig frustrert av å ikke kunne nyte det å være intim med han.. Er det noen som har erfaringer eller tips? Begynner å bli fryktelig frustrert og lei meg Anonymous poster hash: ec80b...8eb
Marjam83 Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Har du mye stress i livet ditt? Går du på medisiner? Er det mye annet som opptar deg? Går utifra at du har et godt forhold til kjæresten din og at sexen var bra før du plutselig mistet lysten. Hvis du ikke har problemer med underlivet som hindrer deg i å få lyst eller problemer i livet ellers så ville jeg ventet og sett litt til tror jeg. Synes selv det er litt rart hvordan jeg kan være dritkåt i perioder for så å gå helt i dvale....er som to forskjellige kropper...ting går i bølger her i livet. Prøv å kose dere uten samleie- ta et bad sammen, gi hverandre massasje...ikke stress med at det må ende med sex...gi han blowjobs, handjobs, vær ærlig på at du ikke føler for å ligge med han og at det ikke er hans feil men at du må ta hensyn til kroppen og psyken din. Ikke press deg til sex du ikke ønsker, det kan gjøre vondt verre og du kan få problemer du ikke har fra før som vaginisme eller vestibulitt. Prøv å kose deg for deg selv, kanskje med leketøy...les erotiske noveller, fantaser...om du er frisk og dere har et trygt, godt forhold tror jeg ganske sikkert lysten vil komme tilbake Det skader jo ikke å ta en tur til legen eller snakke med en sexolog heller...de er der jo for å hjelpe deg. lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå